اخبار محرمانه
چهره ها/ چرا مزدک میرزایی گزارشگر متوسطی است؟
چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 12:27:08
اخبار محرمانه - آخرین خبر / هوشنگ گلمکانی، سردبیر ماهنامه فیلم توضیحاتی را درباره اینکه چرا گفته مزدک میرزایی گزارشگری متوسط است، بیان کرد.
وی نوشت: دیروز یادداشتی گذاشتیم در صفحه ماهنامه «فیلم» درباره مهاجرت مزدک میرزایی. مقداری اطلاعات و تاریخچه بود درباره چند نفر دیگر از مهاجران تلویزیون و تحلیلی پیرامون این که چرا این جور مهاجرت‌ها به دلیل اوضاع داخلی، جنجالی می‌شود. از آن یادداشت چهارصد کلمه‌ای (که من نوشته بودم) فقط یک کلمه‌اش - که مزدک میرزایی را گزارشگری «متوسط» ارزیابی کرده بودم - بیش‌ترین واکنش را داشت. دوستی گفت چون این یک نظر شخصی است برای آن یادداشت اسم نویسنده را بگذار. گذاشتم. بعد دوست دیگری گفت بهتر است نظر شخصی توی صفحه خودت بیاید. نتیجه این شد که آن پست را حذف کردیم.
حالا بحثم سر این است که چرا اطلاق صفت «متوسط» به یک گزارشگر و مجری ورزشی این قدر واکنش دارد؟ آقای میرزایی در ظهور و حضور رسانه‌ای‌اش گزارشگری موقر و جنتلمن و بی‌حاشیه بوده اما لحن و اجرای خنثای او مورد علاقه‌ام نیست و به همین دلیل کیفیت کار او را «متوسط» می‌دانم و این هیچ ربطی به احترامم نسبت به او و زندگی و تصمیم‌های شخصی‌اش ندارد. اما همین یک کلمه، همان طوری که در آن یادداشت هم به جنبه دیگرش اشاره شده بود معنای دیگری پیدا کرد. من هیچ اعتراضی به کسانی که مزدک میرزایی را گزارشگر خوب یا فوق‌العاده‌ای می‌دانند ندارم. بگذارید من هم نظر خودم را داشته باشم که - تکرار می‌کنم - هیچ ربطی به مهاجرت او ندارد. این ارزیابی را با مهاجرت او و احساسات‌مان درباره این تصمیمش قاطی نکنیم.
و البته دلایل این مهاجرت، بازتاب‌ها و حواشی‌اش بحث مفصلی‌ست.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/139121/چهره-ها--چرا-مزدک-میرزایی-گزارشگر-متوسطی-است؟
بستن   چاپ