اخبار محرمانه
بحران کانديدا در جبهه پايداري
آيت الله مصباح: لنکراني و ديگر هيچ
آيا پايداري جاده صاف کن هاشمي مي شود؟
سه شنبه 24 ارديبهشت 1392 - 11:02:59 PM

اخبار محرمانه- شنيده شده است که عدم احراز صلاحيت لنکراني به او ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار سياسي اخبار محرمانه؛در محافل سياسي گفته مي شود که پس از اطلاع از اين که لنکراني احراز صلاحيت نشده است ؛او و ساير اعضاي مهم پايداري راهي قم شده اند. اين کانديداي احتمالي رياست‌جمهوري سه شنبه  بعد از ظهر در موسسه امام خميني(ره) با آيت‌الله مصباح يزدي و در مرکز علوم وحياني اسراء با آيت‌الله جوادي آملي ديدار کرد.

حدس زده مي شود اين ديدار براي تغيير در نظر شوراي نگهبان صورت گرفته است.در محافل سياسي گفته مي شودآيت الله مصباح لنکراني را اصلح دانسته  و حضور جليلي فرقي در ديدگاه او ايجاد نکرده است؛ ضمنا گفته مي شود در صورت انصراف لنکراني ايشان ديگر از کسي حمايت نمي کند. لنکراني هم در جمع طلاب اصفهان اظهار داشت: علامه مصباح به من گفتند با آمدن جليلي اتفاق جديدي نيفتاده است و شما به تبليغ گفتمان خود ادامه دهيد

سايت وابسته به احمد توکلي نظريه پرداز دو جمعيت ايثارگران و رهپويان روز گذشته خبر داد:  کسب اطلاع کرده که احتمال رد صلاحيت لنکراني قوت يافته است. همين موضوع نيز باعث شده است که جريان پايداري در تصميم گيري دچار اختلافات شود. برخي از اعضا معتقد به حمايت از جليلي هستند. برخي ديگر به نظر آيت الله مصباح تمکين کردند و معتقدند که بايد تا آخر پاي کار لنکراني ايستاد.

لازم به ذکر است که ايستادگي بر سر لنکراني عملا جبهه پايداري را با بحران کانديدا روبرو کرده و با عدم پذيرش سعيد جليلي اين تشکيلات در حال تبديل شدن به عامل اختلاف و شکستن آرا اصولگرايان در مقابل هاشمي رفسنجاني است.

 

 

 


http://www.SecretNews.ir/fa/News/140/آيت-الله-مصباح--لنکراني-و-ديگر-هيچ
بستن   چاپ