اخبار محرمانه
افشای نقش عربستان و امارات در کمپین انتخاباتی ترامپ
سه شنبه 8 مرداد 1398 - 11:02:28
آخرین خبر تحلیل
اخبار محرمانه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

k ٥.٢
٢


آخرین خبر / روزنامه نیویورک تایمز افشا کرد شرکت ساختمانی تام باراک مشاور رییس جمهور آمریکا از امارات و عربستان 1.5 میلیارد دلار به عنوان سرمایه گذاری و روابط مالی دریافت کرده است. این کمک ها در دوران کاندیداتوری ترامپ در انتخابات 2016 تا جولای همان سال پرداخت شده است. بازرسان فدرال این امر را طی تحقیق درباره نقش تاثیر کشورهای خارجی در دوره انتقالی بین پیروزی ترامپ و تحویل قدرت به او، دریافته اند. در این گزارش آمده است نهادهای فدرال آمریکا حداقل به مدت 9 ماه درباره رابطه دوست ترامپ و مسئول جمع آوری کمک مالی ستاد انتخاباتی اش با نمایندگان امارات و عربستان تحقیق کرده اند.
به نوشته این روزنامه باراک که اصلیتش به روستای زحله در لبنان باز می گردد، برای هماهنگی با شخصیت های خلیجی که از جمله آن ها سرمایه گذار اماراتی راشد آل مالک که نزدیک به حاکمان ابوظبی است تلاش کرده و پل مانافورت مدیر سابق کمپین ترامپ رابط این دو بوده است.
تام باراک به دلیل دوستی قدیمی با ترامپ نقش زیادی در کمپین انتخاباتی اش داشت و مسئولیت جمع آوری کمک های مالی را اضافه بر مسئولیت تماس های ترامپ بر عهده داشت. به نوشته روزنامه نیویورک تایمز باراک همچنین دوستی و روابط محکمی با یوسف عتیبه ، سفیر امارات در آمریکا دارد و در سال 2009 در یک معامله تجاری بزرگ با او همکاری کرده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/142880/افشای-نقش-عربستان-و-امارات-در-کمپین-انتخاباتی-ترامپ
بستن   چاپ