اخبار محرمانه
رسوایی مجازی تازه عربستان سعودی و متحدانش
چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 7:03:07 PM
آخرین خبر تحلیل
اخبار محرمانه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

k ٣١
٤


آخرین خبر / فیسبوک خبر از حذف دو کمپین گمراه سازی افکار عمومی از طریق این شبکه اجتماعی را داد. اولین کمپین از امارات و مصر هدایت می شد و دومین کمپین از عربستان. بنا بر بیانیه فیسبوک این دو کمپین که غیرمرتبط به هم بوده اند حساب هایی برای گمراه سازی افکار عمومی ایجاد کرده بودند.
فیسبوک بیش از 350 حساب کاربری و صفحه را در فیسبوک و اینستاگرام مسدود ساخت. حساب هایی که نزدیک به 14 میلیون فالوور داشتند و 167 هزار دلار برای تبلیغ آنان هزینه شده بود. فیسبوک نمونه هایی از محتوایی که این حساب های کاربری ترویج می کردند را منتشر ساخته است. برخی از این حساب ها به گونه ای طراحی شده بودند که گویا یک پایگاه خبری محلی هستند.
از جمله محتوای این حساب ها ستایش از شخصیت محمد بن سلمان و نیروهای عربستان در یمن، انتقاد و اتهام زنی به ایران، قطر و ترکیه، حمله به بنگاه رسانه ای الجزیره و سازمان عفو بین المل بوده است. در بیانیه فیسبوک آمده است: مسئولان این کمپین ها در بسیاری از اوقات به انتقاد از کشورهای همسایه از جمله ایران، قطر و ترکیه می پرداختند و اعتبار شبکه خبری الجزیره و سازمان عفو بین الملل را زیر سوال می بردند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/145006/رسوایی-مجازی-تازه-عربستان-سعودی-و-متحدانش
بستن   چاپ