اخبار محرمانه
خط لوله ١٨ اینچ چشمه‌خوش تعمیر و راه‌اندازی شد
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 16:27:49
اخبار محرمانه - خط لوله ١٨ اینچ انتقال نفت چشمه‌خوش با توجه به قدمت و وقوع سیلاب‌های فصلی به‌صورت کامل تعمیر و نوسازی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، کاوه شیرزادیان، رئیس مهندسی ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب گفت: با توجه به قدمت خط لوله انتقال نفت چشمه‌خوش و انجام نشدن تعمیرات روی آن و همچنین احتمال آسیب‌دیدگی خطوط انتقال نفت به‌منظور ایمن‌سازی و جلوگیری از بروز هرگونه حوادث احتمالی، آلودگی‌های زیست محیطی و همچنین هدررفت نفت، بخشی از خط لوله انتقال نفت این منطقه به‌صورت کامل و در کمتر از یک ماه تعمیر و نوسازی شد.
وی در ادامه با تشریح مراحل انجام این پروژه گفت: خط لوله 18 اینچ چشمه‌خوش به طول 153 کیلومتر از منطقه عملیاتی چشمه‌خوش تا اهواز 3 ادامه دارد و در این مرحله 6 کیلومتر انتهای این خط تعمیر و بازسازی شد.
رئیس مهندسی ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با بیان اینکه برای انجام این عملیات داده‌های توپک‌رانی سال‌های 88 و 98 مورد توجه قرار گرفته است، گفت: در این پروژه اقدام‌هایی نظیر خاکبرداری، پوشش‌برداری، عیب‌یابی، برشکاری و جوشکاری، سندبلاست و عایق‌کاری دوباره و سرانجام خاکریزی روی خط لوله انجام شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/145323/خط-لوله-١٨-اینچ-چشمه‌خوش-تعمیر-و-راه‌اندازی-شد
بستن   چاپ