اخبار محرمانه
رئیس پرحاشیه سازمان خصوصی‌سازی رفتنی شد؛ از ممنوع‌الخروجی تا استعفا
شنبه 26 مرداد 1398 - 14:34:24
اخبار محرمانه - آخرین خبر / وزیر اقتصاد، استعفای پوری حسینی از ریاست سازمان خصوصوی‌سازی که در طی چند ماه گذشته با اتهاماتی از سوی نمایندگان مجلس و قوه قضائیه روبرو بود را پذیرفت و داود خانی را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد.
فرهاد دژپسند - وزیر امور اقتصادی و دارایی - طی حکمی، داود خانی را به عنوان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی منصوب کرد. خانی عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی، توسعه منابع و امور پشتیبانی سازمان خصوصی‌سازی با حفظ سمت از سوی وزیر اقتصاد به عنوان سرپرست این سازمان منصوب شده است. پیش از این، میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی، ریاست سازمان خصوصی‌سازی را عهده‌دار بود که استعفایش مورد موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی قرار گرفت.
همچنین قبلا 100 نماینده مجلس شورای اسلامی تذکری خطاب به رئیس جمهور در اعتراض به عدم عزل رئیس متخلف سازمان خصوصی سازی را به امضا رساندند.
گفتنی است نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به دادستان کل کشور و دادستان تهران خواستار رسیدگی به پرونده آقای عبدالله پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی شده بودند. در این نامه نمایندگان خواستار ممنوع‌الخروجی وی جهت دسترسی دستگاه قضایی به این فرد برای بررسی برخی واگذاری‌ها شده بودند و در همین راستا بازپرس شعبه رسیدگی کننده به این پرونده، دستور ممنوع الخروجی وی را صادر کرد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/147937/رئیس-پرحاشیه-سازمان-خصوصی‌سازی-رفتنی-شد؛-از-ممنوع‌الخروجی-تا-استعفا
بستن   چاپ