اخبار محرمانه
ارتش سوریه دریک قدمی مهمترین پایگاه گروه‌های مسلح در جنوب ادلب
يکشنبه 27 مرداد 1398 - 20:54:12
اخبار محرمانه - جماران / نیروهای ارتش سوریه به یک کیلومتری شهر«خان شیخون» مهمترین پایگاه گروه های مسلح در جنوب استان«ادلب» در شمال سوریه رسیدند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، نیروهای ارتش سوریه به یک کیلومتری شهر«خان شیخون» مهمترین پایگاه گروه های مسلح در جنوب استان«ادلب» در شمال سوریه رسیدند.
دیده بان حقوق بشر سوریه، وابسته به مخالفان سوری، تأکید کرد که ارتش سوریه پس از درگیری شدید با گروه های مسلح در جنوب ادلب پیشروی کرده و به یک کیلومتری شهر خان شیخون رسید. این دیده بان تصریح کرد که ارتش سوریه به مرزهای شهر خان شیخون رسید.
دیده بان حقوق بشر سوریه در ادامه تأکید کرد که در حال حاضر درگیری های شدیدی میان گروه های مسلح و نیروهای ارتش سوریه در فاصله یک کیلومتری غرب شهر خان شیخون در جریان است.
این دیده بان هچنین عنوان کرد که نیروهای ارتش سوریه از بخش شرقی خان شیخون نیز در حال پیشروی هستند و در این بخش نیز به شدت با گروه های مسلح درگیر هستند.
نیروهای ارتش سوریه پس از بازپس گیری شهرک«تل النار» در نزدیکی خان شیخون به فاصله سه کیلومتری بزرگراه بین المللی«حلب-دمشق» رسیدند که گروه های مسلح بر بخشی از آن که از استان ادلب عبور می کند، سیطره دارند.
ارتش سوریه در تلاش است تا خان شیخون بزرگترین شهر در جنوب ادلب را از گروه های مسلح آزاد کند تا هم گروه های مسلح را در شمال حماه به محاصره کامل در بیاورد و هم بزرگراهی که دمشق را به حلب مرتبط می کند بازپس گیرد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/148810/ارتش-سوریه-دریک-قدمی-مهمترین-پایگاه-گروه‌های-مسلح-در-جنوب-ادلب
بستن   چاپ