اخبار محرمانه
بسته ویدئویی آخرین خبر/ شوک به ورزش ایران
يکشنبه 27 مرداد 1398 - 22:54:20
اخبار محرمانه - آخرین خبر / تب استخدام بادیگارد در میان بازیگران، فقط 54 درصد از داوطلبان کنکور انتخاب رشته کردند و گردش مالی 600 میلیاردی مهاجران غیرقانونی بخشی از خبرهای ویژه ای است که آخرین خبر در قالب یک بسته مکتوب و تصویری آن را به مخاطبان خود تقدیم می کند.
دیدن ویدئوی این خبر را از دست ندهید.
فرصت سوزی میلیاردی کمیته المپیک
کمتر از یک سال بازیهای المپیک 2020 توکیوشروع می شود اما هنوز تکلیف اسپانسر کاروان ایران مشخص نشده است. مسئولان کمیته ملی المپیک در همکاری با شرکت های اسپانسر، این قدر تعلل کرد که یک شرکت انصراف داد. بعد از آن هم در اقدامی عجیب تر، کمیته ملی المپیک با چاپ آگهی در یکی از روزنامه های ورزشی برای واگذاری تبلیغات کاروان ورزش ایران فراخوان دوباره داد.
گردش مالی 600 میلیاردی مهاجران غیرقانونی
مدیر پژوهش‌های انجمن دیاران می گوید سالانه 400 هزار اتباع افغانستانی به‌صورت غیرقانونی وارد کشور می‌شوند که در این بین اگر 200 ماشین هم کار جا به جایی آنها را انجام دهند، حدوداً 600 میلیارد تومان گردش مالی انجام می‌شود. روزنامه ایران نیز در گزارشی اشاره کرده که بعضی از مهاجران پس از رسیدن به مقصد پول جابه جایی را قسطی پرداخت می کنند.
تب استخدام بادیگارد در میان بازیگران
طی چندسال گذشته با افزایش بی‌رویه محبوبیت سلبریتی‌ها، بعضی از بازیگران سینما و تلویزیون که چندان هم معروف نیستند هنگام خروح از سینما یا در زمان خرید از بادیگارد استفاده می کنند تا از این طریق جلب توجه کنند و دارایی خود را به رخ دیگران بکشند. طبق قانون استفاده از بادیگارد ممنوع است.
فقط 54 درصد از داوطلبان کنکور، انتخاب رشته کردند
حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کرده بیش از 451 هزار نفر معادل با 54 درصد از داوطلبان مجاز کنکور 98 انتخاب رشته خود را انجام دادند. وی گفته از یک میلیون و 119 هزار و 411 داوطلب ثبت نام شده نیز تعداد یک میلیون و 18 هزار و 703 داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند.
هزینه تعویض هر برگ اسکناس
عبدالله مشکانی، اقتصاددان ادعا کرده که تعویض هر برگ اسکناس حدود 300 تومان هزینه در بردارد و تغییر اسکناس‌های نو به جای اسکناس‌های کهنه به طور معمول نزدیک به 270 میلیارد تومان هزینه می‌برد که اگر این کار طی پنج سال و به تدریج انجام شود هزینه اضافه‌ای بر اقتصاد تحمیل نخواهد شد.
مسدودسازی 9 میلیارد تومان پول قمار در فضای مجازی
سردار وحید مجید، رئیس پلیس فتا اعلام کرده سایت‌های قمار بازی اینترنتی از ابتدای امسال بیش از 96 میلیارد تومان گردش مالی داشته‌اند که 9 میلیارد از آن مسدود شده است. به گفته وی، کسانی که در این قمارها فریب می خورند شکایت نمی‌کنند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/148927/بسته-ویدئویی-آخرین-خبر--شوک-به-ورزش-ایران
بستن   چاپ