اخبار محرمانه
بازداشت 48 فلسطینی در کرانه باختری
يکشنبه 27 مرداد 1398 - 23:08:39
اخبار محرمانه - ایرنا / نظامیان رژیم صهیونیستی در طول یک هفته گذشته با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، 48 فلسطینی را بازداشت و به زندان های این رژیم منتقل کردند.
به گزارش امروز (یکشنبه) خبرگزاری "وفا" فلسطین که دفتر مرکزی آن در "رام الله" فعالیت می کند، در طول تعطیلات عید قربان که در کشورهای عربی به بیش از یک هفته می رسد، 48 فلسطینی اهل کرانه باختری با یورش نظامیان رژیم صهونیستی روانه زندان های این رژیم شدند.
به نوشته وفا، بیشتر این یورش ها در دو منطقه «القدس و الخلیل» صورت گرفته و یک خبرنگار و دو زن نیز در میان افراد بازداشت شده هستند.
طبق اعلام باشگاه اسیران فلسطینی، 25 تن از افراد بازداشت شده از اهالی "القدس" می باشند که غالب این افراد در روز نخست تعطیلات عید قربان در پی یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به محیط "مسجدالاقصی" بازداشت شدند.
بر اساس این گزارش، باقی افراد نیز در دیگر مناطق مختلف فسلطین بازداشت شدند که 9 تن از آنان از اهالی "الخلیل"، 5 تن از اهالی "بیت لحم"، 2 تن از اهالی "جنین"، 2 تن از "نابلس"، 3 تن از "قلقیلیه" و دو تن دیگر از اهالی "اریحا" بودند.
هفته گذشته و در روز نخست تعطیلات عید قربان بیش از 120 هزار فلسطینی برای ادای نماز عید قربان در مسجدالاقصی که در محاصره نظامیان بی شمار صهیونیست بود، حضور پیدا کردند.
نیروهای اشغالگر صهیونیست در حین ادای نماز عید قربان فلسطینیان مسلمان با گازهای اشک آور به صفوف نمازگزاران حمله کردند و پس از ادای نماز نیز چندین تن از آنان را بازداشت کردند.
بر اساس اعلام مرکز امور اسرای فلسطینی، شمار فلسطینی‌های بازداشت شده توسط رژیم صهیونیستی، به حدود پنج هزار و 700 تن رسیده است.
به گزارش رسانه های خبری در میان بازداشت شدگان فلسطینی، 230 کودک، 48 زن، 500 زندانی بدون اتهام و یک هزار و 800 بیمار دیده می‌شود.
بیش از 700 فلسطینی نیز از جمله سه نفر از اعضای مجلس قانونگذاری فلسطین با عنوان "بازداشت اداری" (بدون وجود دادخواست و بدون محاکمه و تفهیم اتهام) در زندان های رژیم صهیونیستی به سر می برند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/148968/بازداشت-48-فلسطینی-در-کرانه-باختری
بستن   چاپ