اخبار محرمانه
دیک چنی پای کار ترامپ آمد
دوشنبه 28 مرداد 1398 - 19:21:07
اخبار محرمانه - فارس / معاون رئیس‌جمهور اسبق آمریکا و از چهره‌های مطرح حزب جمهوری‌خواه که پیش‌تر از منتقدان ترامپ بود، در مراسم جمع‌آوری کمک مالی برای کمپین انتخاباتی او شرکت خواهد کرد.
«دیک چنی» معاون «جرج دبلیو بوش»، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، در مراسم جمع‌آوری کمک مالی برای کمپین انتخاباتی 2020 «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا شرکت می‌کند.
به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، علاوه بر چنی، «ایوانکا ترامپ»، دختر ترامپ و «جرد کوشنر» داماد او نیز در کنار «میک مولوینی»رئیس دفتر کاخ سفید در این مراسم شرکت خواهند کرد.
این در حالی است که چنی سال 2015، پیش از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور گفته بود ترامپ «ضد هر چیزی است که [آمریکا] پای آن ایستاده است و به آن باور دارد».
او همچنین سال گذشته با «مایک پنس» معاون ترامپ درخصوص سیاست خارجی دولت، به‌خصوص درقبال متحدان آمریکا در پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) وارد درگیری لفظی شد.
علاوه بر دیک چنی، «لیز چنی» دختر او که نمایندگی ایالت «وایومینگ» را در مجلس نمایندگان آمریکا بر عهده دارد نیز در مراسم جذب کمک مالی برای کمپین انتخاباتی 2020 ترامپ، شرکت خواهد کرد.
سخنگوی لیز چنی، درباره حضور او در مراسم امسال گفت: «نماینده چنی مفتخر است میزبان مشترک این رویداد باشد و برای حمایت از انتخاب مجدد رئیس‌جمهور ترامپ، سخت تلاش کند. سیاست‌های رئیس‌جمهور به وایومینگ و ملت نفع می‌رساند».
ترامپ در حالی مورد قبول جریان اصلی جمهوری‌خواهان قرار گرفته است که در انتخابات 2016 از دید بزرگان این حزب مانند «میت رامنی» و «جان مک‌کین»، به‌عنوان فردی غیرخودی شناخته می‌شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/149447/دیک-چنی-پای-کار-ترامپ-آمد
بستن   چاپ