اخبار محرمانه
شهرک های صهیونیستی، شهرک های ارواح شده‌اند!
جمعه 8 شهريور 1398 - 19:15:52
اخبار محرمانه - العالم / پس از افشای رسوایی عروسک اسرائیلی، دوربین العالم بار دیگر مرز لبنان و فلسطین اشغالی را رصد کرده است، خبرنگار العالم با حضور در اطراف شهرک المطینه اسرائیل گزارش داد که این شهرک شبیه شهرک ارواح شده است.
حسین عز الدین، خبرنگار العالم در گفتگوی تلوزیونی گفت: به دلیل غلبه حالت ترس و وحشت پس از تهدید سید حسن نصر الله، دبیر کل حزب الله لبنان، خیابان های این شهرک به طور کامل از هر گونه تحرکی خالی شده است.
وی خاطرنشان کرد که این شهرک به طور کامل تخلیه شده است و شبیه شهرک ارواح است و جز حرکت ناچیز درختان و تعدادی خودرو پارک شده هیچ نشانی از زندگی در این شهرک دیده نمی شود.
خبرنگار العالم افزود: این شهرک همچنین از نظامیان و حتی خودروهای نظامی خالی شده است و فقط پرواز تجسسی این رژیم آنهم دور از مرز به چشم می خورد.
چند روز قبل نیز رسانه ای با انتشار تصاویری از خودروهای صهیونیست ها در اطراف مرزهای لبنان نشان داد نظامیان این رژیم از ترس فرار کردند و در خودروها به جای نظامیان تعدادی عروسک گذاشته اند.
العالم نیز در چند روز گذشته نشان داده است که پس از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان، صهیونیست‌ها شهرک های خود را ترک کرده اند و از منطقه فرار کردند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/153509/شهرک-های-صهیونیستی،-شهرک-های-ارواح-شده‌اند!
بستن   چاپ