اخبار محرمانه
نبردهاي انتخاباتي شدت مي گيرد:
حمله تند سايت بازتاب به لنکراني
يکشنبه 25 فروردين 1392 - 3:09:30 AM
کانديداي خودعمار پنداران با پدري سلطنت طلب و همسري که از دبي خريد مي کند
اطلاعات خبرنگار «بازتاب» نشان مي دهد کانديداي گروه مذکور داراي خانواده اي است که در دوران رژيم شاه در حکومت جايگاه داشته و پدر اين کانديدا از سلطنت طلبان تند مي باشد که اخباري درباره مسئوليت وي در ساواک نيز وجود دارد.
در حالي که گروه خودعمار پندار با تخريب کليه چهره هاي انقلابي و شخصيت هاي برجسته ايران به اتهام بي بصيرتي در صدد کسب و حفظ قدرت است، اطلاعات خبرنگار بازتاب نشان مي دهد جدي ترين کانديداي بالقوه اين طيف در انتخابات رياست جمهوري، از خانواده اي سلطنت طلب است و زندگي تجملاتي دارد.
به گزارش خبرنگار «بازتاب»، بسياري از کارشناسان معتقدند مهمترين ويژگي براي رجال سياسي و کانديداهاي رياست جمهوري، مديريت و توانمندي هاي شخصيتي است و اهميت اين که فردي شايسته و توانمند باشد، بسيار بيشتر از متراژ و محل منزل يا عقايد شخصي وي و سوابق خانوادگيش است. مهم لياقت و توانمندي يک کانديدا براي اداره کشور است و البته در اين ميان، سلامت مالي فرد و عدم دست اندازي به بيت المال هم اهميت زيادي دارد.
اما يکي از گروه هاي سياسي در کشور که سمبل خودعمار پنداري است، معيارهاي فوق را قبول نداشته و اولويت اصلي در انتخابات را به شاخص هاي ظاهري و شعاري و فردي مي دهد.
اين گروه سياسي براي آن که بتواند رقباي خود را که از شخصيتهاي با سابقه، شايسته و توانمند هستند، از رده خارج کند، با زدن برچسبها و انگ هاي گوناگوني نظير ساکت فتنه، سران فتنه، مردودين فتنه، اشرافي گراها، تکنوکراتها، سرمايه دارها و... عليه آنها فعاليت مي کند. گروه مذکور که از برگزاري تجمعات غيرقانوني و فحاشي عليه شخصيتهاي انقلابي تا انتشار هرزنامه و شب نامه ها را در کارنامه خود دارد، در حالي همه چهره هاي انقلابي را تخريب مي کند که اتفاقا کانديداي اين گروه بيش از سايرين در معرض اين نوع اتهامات است.
اطلاعات خبرنگار «بازتاب» نشان مي دهد کانديداي گروه مذکور داراي خانواده اي است که در دوران رژيم شاه در حکومت جايگاه داشته و پدر اين کانديدا از سلطنت طلبان تند مي باشد که اخباري درباره مسئوليت وي در ساواک نيز وجود دارد.
از سوي ديگر، اين گروه خودعمار پندار که مدعي ساده زيستي و مشغول تخريب شخصيتهاي انقلاب به اتهام اشرافي گري و زندگي تجملاتي است، از کانديدايي حمايت مي کند که خود داراي زندگي تشريفاتي است و همسر اين کانديدا هر ماه با سفر کردن به دبي، خريدهاي خود اعم از پوشاک و لوازم خاص را از دبي خريداري مي کند.
گفته مي شود گزارشي از وضعيت زندگي اين کانديدا که از مسئولان دولت نهم بوده است، توسط برخي از مقامات دولتي تهيه شده بوده است.
البته اين مسوول سابق از برخي ويژگي هاي اخلاقي و کاري مثبت نيز برخوردار است که از آنها نمي توان صرف نظر کرد.
لازم به ذکر است که از نظر منطقي، نه فرزند در برابر اعتقادات و عملکرد پدر مسئول است و نه زندگي مرفه داشتن و خريدهاي ماهانه از دبي جرم تلقي مي شود. بلکه روي سخن با اين گروه خودعمار پندار است که دست از ظاهرگرايي و تخريب رقيب تحت پوشش ارزشها دست برداشته و براي نقد عملکرد، شاخصهاي اصلي را مد نظر قرار دهند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/16/حمله--تند-سايت-بازتاب-به-لنکراني
بستن   چاپ