اخبار محرمانه
قطر اظهارات نتانیاهو درباره کرانه باختری را محکوم کرد
چهارشنبه 20 شهريور 1398 - 11:25:26
اخبار محرمانه - فارس / قطر اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره الحاق منطقه «دره اردن» کرانه باختری به این رژیم را بشدت محکوم کرد.
قطر ضمن محکوم کردن اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه در صورت پیروزی در انتخابات، دره اردن را به این رژیم ملحق خواهد کرد، درباره اعمال این سیاست و نابودی فرصت‌های صلح هشدار داد.
وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای اعلام کرد که قطر این اظهارات نتانیاهو را محکوم می‌کند و آن را در راستای سیاست رژیم اشغالگر مبنی بر نقض قوانین بین‌المللی، اعمال تمامی شیوه‌های پلید برای آواره کردن ملت فلسطین و سلب حقوق آن می‌داند.
بنابر گزارش روزنامه الکترونیکی«رأی‌الیوم»، در این بیانیه بر مخالفت قاطع قطر با هر گونه تعرض به حقوق ملت فلسطین با هدف کسب دستآوردهای انتخاباتی تأکید کرد و هشدار داد که استمرار رژیم اشغالگر در نقض قوانین بین‌المللی و تحمیل منطق زور و واقعیت به نابودی فرصت‌های صلح می‌انجامد.
«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه رسما اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات پیش‌رو و تشکیل کابینه جدید، شهرک‌های صهیونیست‌نشین کرانه باختری و بخش‌های مهمی از این منطقه را به اسرائیل الحاق می‌‌کند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/161706/قطر-اظهارات-نتانیاهو-درباره-کرانه-باختری-را-محکوم-کرد
بستن   چاپ