اخبار محرمانه
عامل ترور برادر رهبر انصارالله کشته شد
پنجشنبه 21 شهريور 1398 - 01:34:25
اخبار محرمانه - وزارت کشور یمن (دولت نجات ملی) اعلام کرد که عامل ترور برادر رهبر انصارالله این کشور با سازمان اطلاعات عربستان سعودی در ارتباط بود.
به گزارش مشرق ، وزارت کشور یمن (دولت نجات ملی) اعلام کرد که «محمد علی قاید ضاوی»، عامل اصلی عملیات ترور شهید «ابراهیم الحوثی»، برادر رهبر انصارالله یمن را طی عملیاتی اطلاعاتی شناسایی کرده و او را از پای درآورده است.
در بیانیه وزارت کشور یمن آمده است که ضاوی 54 ساله عامل شهادت ابراهیم حوثی به همراه محافظش «محمد العیانی» بوده است.
بیشتر بخوانید:
اذعان غیرمستقیم سعودی‌ها به ترور برادر «عبدالملک الحوثی»
شبکه المسیره شامگاه چهارشنبه (20 شهریور) به نقل از وزارت کشور یمن خبر داد که این وزارتخانه در یک عملیات «امنیتی و اطلاعاتی منحصر به فرد» ساعت 7:24 عصر دیروز سه‌شنبه در شهر مأرب موفق شده است عامل ترور شهید حوثی را از پای درآورد.
وزارت کشور یمن می‌گوید تحقیقات و اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که عامل ترور با استخبارات عربستان سعودی (وزارت اطلاعات) در ارتباط بوده و این کشور عامل اصلی ترور برادر رهبر انصارالله یمن و محافظ او است.
وزارت کشور یمن تأکید کرده است که عملیات دیروز نشان می‌دهد که نیروهای این وزارتخانه می‌توانند به عمق مناطق تحت اشغالی نفوذ کرده و جنایتکاران را به سزای اعمال خود برسانند. این وزارتخانه همچنین قول داده به زودی سرنوشت بقیه عاملان «جنایت ترور» شهید ابراهیم الحوثی و کسانی را در این ترور دست داشتند، برملا کند.
وزارت کشور یمن در بیانیه امشب خود انجام عملیات مشابه هشدار داده و تأکید کرده است که نیروهای تحت امر آن می‌توانند در هر جایی از یمن که باشد، اخلالگران و برهم‌زنندگان امنیت را پیدا کرده و آن‌ها را مجازات کنند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/162212/عامل-ترور-برادر-رهبر-انصارالله-کشته-شد
بستن   چاپ