اخبار محرمانه
بسته ویدئویی آخرین خبر/ رونمایی از نوع جدیدی از رانت دولتی
يکشنبه 24 شهريور 1398 - 22:07:30
اخبار محرمانه - آخرین خبر / ارز آوری هر گردشگر سلامت معادل 80 بشکه نفت، غیر تهرانی‌ها عامل نیمی از ترافیک پایتخت و گداها شناسنامه دار می شوند بخشی از خبرهای ویژه ای است که آخرین خبر در قالب یک بسته مکتوب و تصویری آن را به مخاطبان خود تقدیم می کند.
دیدن ویدئوی این خبر را از دست ندهید.
فقط 19 درصد از پزشکان کارتخوان نصب کردند
هادی خانی، مدیرکل دفتر بازرسی ویژه، مبارزه با پولشویی و فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی اعلام کرده که از تعداد پزشکان مشمول تنها 19 درصد اقدام به نصب کارتخوان کرده اند. این سازمان هشدار داده که اگر پزشکان تا آخر مهر اقدام نکنند باید 2 درصد از درآمد خود را به عنوان جریمه پرداخت کنند.
ارز آوری هر گردشگر سلامت معادل 80 بشکه نفت
«محمدرضا مجیدی» دبیرکل مجمع مجالس کشورهای آسیایی ادعا کرده هر گردشگر سلامت که وارد کشور می شود بین سه تا پنج هزار دلار معادل 80 بشکه نفت ارز آوری دارد که با توجه به سیاست های کاهش وابستگی بودجه به فروش نفت، گردشگری یکی از راه های کسب درآمدهای ارزی است.
گردش مالی مدارس غیردولتی، یک ششم بودجه آموزش و پرورش
خبرگزاری ایرنا در گزارشی آورده که در حال حاضر 11 درصد از 14 میلیون دانش‌آموز، در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند. اگر هر کدام از آن‌ها به طور میانگین امسال 6 میلیون تومان شهریه بدهد، گردش مالی شهریه مدارس غیر انتفاعی به 9 هزار و 240 میلیارد تومان می‌رسد. این در حالی است که کل بودجه آموزش و پرورش در سال گذشته 35 هزار و 984 میلیارد تومان بود و امسال به 56 هزار میلیارد تومان رسیده‌است.
غیر تهرانی‌ها عامل نیمی از ترافیک پایتخت
سید محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران هشدار داده که ظرفیت تردد خودرو در شهر تهران 1 میلیون خودرو است اما در حال حاضر 5 میلیون خودرو در شهر تهران تردد می کند. همچنین گفته شده که نیمی از ترافیک پایتخت به خاطر خودروهای پلاک شهرستانی است برای همین قرار شده طرح ممنوعیت و محدودیت تردد این خودروها مورد بررسی قرار گیرد.
"زن خوب" بعد از "ژن خوب"
چندی پیش به پیشنهاد یکی از اعضای اقتصادی کابینه و تایید مسئولان ارشد اجرایی، به وزارت تعاون ابلاغ شده که یکی از ملک های دولتی در تهران به مدت 30 سال به یکی از بنیادهای خیریه واگذار شود. در میان مدیران این بنیاد خیریه، نام چند نفر از همسران بهضی از مسئولان مهم و مشهور اجرایی مشاهده می شود.
0.53 درصد؛ سهم ایران از اقتصاد جهانی
بر اساس تازه ترین گزارش بانک جهانی سهم ایران از اقتصاد جهانی تنها 0.53 درصد است و کشور ما با بیش از 454 میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی در رتبه 27 دنیا و بالاتر از نروژ و امارات و پایین تر از اتریش و تایلند قرار دارد. جالب است بدانید 40 درصد اقتصاد جهان در اختیار چین و آمریکا می باشد.
گداها شناسنامه دار می شوند
عصر ایران از طرحی خبر داده که به موجب آن قرار است متکدیان سراسر کشور شناسنامه دار شوند یعنی این که مشخصات، اسکن قرنبه چشم و اثر انگشت آن ها در سامانه ای ثبت و نگهداری گردد تا در صورت نیاز مسئولان آن ها را رصد کنند. با این طرح متکدیان نمی توانند از استانی به یک استان دیگر بروند چون در استان مقصد به عنوان گدای سابقه دار شناسایی و دستگیر می شوند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/164630/بسته-ویدئویی-آخرین-خبر--رونمایی-از-نوع-جدیدی-از-رانت-دولتی
بستن   چاپ