اخبار محرمانه
رسوایی های جنسی قاضی دیوان عالی آمریکا حاشیه ساز شد
دوشنبه 25 شهريور 1398 - 16:43:50
اخبار محرمانه - فارس / در پی افشای جزئیاتی درباره رسوایی‌های جنسی برت کاوانا، تعدادی از نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا خواهان استیضاح او شدند.
به گزارش نشریه هیل،روزنامه نیویورک تایمز روز شنبه در مطلبی اعلام کرد تعدادی از همکلاسی‌های سابق برت کاوانا شاهد این بوده اند که او یک زن را بدون رضایتش مورد آزار جنسی قرار داده است.
الیزابت وارن، سناتور دموکرات ماساچوست، کاملا هریس، سناتور دموکرات کالیفرنیا، هولیان کاسترو، شهردار سابق سن آنتونیو در تگزاس و بتو اورورک، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان خواستار استیضاح برت کاوانا شدند.
پیت بودجج، شهردار ساوت بند در ایندیانا هم در مصاحبه با شبکه سی ان ان اعلام کرد از استیضاح برت کاوانا حمایت می‌کند. برنی سندرز، سناتور دموکرات ورمونت، ایمی کلوبشار، سناتور مینه سوتا، جو بایدن، معاون سابق باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا، بیل دو بلاسیو، شهردار نیویورک هم خواستار انجام تحقیقاتی درباره مسئله رسوایی جنسی برت کاوانا شدند.
جو بایدن در گفتگو با آکسیوس اعلام کرد: ما باید مدارک مرتبط با این مسئله را دنبال کنیم. واقعا این موضوع مهم است که بتوانیم حقیقت را بیابیم و اعتماد مردم آمریکا به دولتشان را جلب کنیم.
قاضی کاوانا از سوی دو زن به آزار جنسی متهم شده است. وی همه اتهامات وارده به خود را رد کرده و این اتهامات را برخوردار از انگیزه سیاسی دانسته است. کاوانا حتی از پاسخ به پرسش‌های مطرح شده درباره اتهامات جدید وارد شده به خود در روزنامه نیویورک تایمز هم اجتناب کرد.
این درحالی است که دونالد ترامپ دیروز در حساب توییتر خود به حمایت از برت کاوانا پرداخت و نوشت: اکنون دموکرات‌های رادیکال چپ و شریک آنها، رسانه‌های فرومایه دوباره سراغ برت کاوانا رفته اند و با صدای بلند از واژه محبوبشان، استیضاح، صحبت می‌کنند. کاوانا مردی بی گناه است که با او به شکلی هولناک رفتار شده است. چه دروغ‌هایی درباره او گفته اند. آن‌ها می‌خواهند با ترساندن کاوانا، او را لیبرال کنند!
رئیس جمهور آمریکا در حالی به حمایت از قاضی دیوان عالی آمریکا پرداخته که خودش هم تاکنون بار‌ها از سوی زنان زیادی به آزار و اذیت جنسی متهم شده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/165136/رسوایی-های-جنسی-قاضی-دیوان-عالی-آمریکا-حاشیه-ساز-شد
بستن   چاپ