اخبار محرمانه
عباسی: پیشنهاد مذاکره مجدد با ایران تلاش آمریکا برای تغییر افکار عمومی جهان است
يکشنبه 31 شهريور 1398 - 09:28:25
اخبار محرمانه - فارس / سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به سیاست‌های خصمانه ایالت متحده آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا در تلاش است تا با طرح مذاکره مجدد با ایران افکار عمومی را نسبت به اقدامات خود تغییر دهد.
اسدالله عباسی با اشاره به طرح مجدد مذاکره با ایران از سوی دولت آمریکا اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی مذاکره با آمریکا را از سر نخواهد گرفت.
وی با تأکید بر اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای همگان فصل الخطاب است، افزود: در جمهوری اسلامی هیچ‌کس در حوزه سیاست‌های خارجی نمی‌تواند مواضعی خلاف رهبر معظم انقلاب را اتخاذ کند و یقیناً همه پایبند رهبری معظم انقلاب هستند.
سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به دشمنی چندین دهه ایالات‌متحده آمریکا با ایران گفت: با توجه به دشمنی‌هایی که آمریکا علیه ایران داشته و تجاربی که ایران بزرگ از ارتباط با کشورها کسب کرده، نشان می‌دهد نباید به‌هیچ‌وجه با شیطان بزرگ معامله کرد.
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ و تیم سیاست خارجی آن با مطرح کردن مذاکره مجدد با ایران در تلاش است تا افکار عمومی جهان را تغییر دهد، خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهوری آمریکا پس از خروج از برجام در تلاش است تا نگاه کشورهای جهان و افکار عمومی را نسبت به این اقدام غیر دیپلماتیک خود تغییر دهد و ایران را محور شرارت معرفی کند.
عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با تأکید بر اینکه آمریکا هدفی در راستای تأمین منافع ملت ایران را در سر نمی‌پروراند، افزود: بدون شک آمریکا هدفی جز ایجاد خرابکاری و عقب‌افتادگی ملت ایران را در سر ندارد و در تلاش است تا ایران و ملت آن را باقدرت بیش‌ازپیش به عقب برگرداند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/168329/عباسی--پیشنهاد-مذاکره-مجدد-با-ایران-تلاش-آمریکا-برای-تغییر-افکار-عمومی-جهان-است
بستن   چاپ