اخبار محرمانه
پای اموال وزیر اسبق صمت به دادگاه کشید
يکشنبه 31 شهريور 1398 - 19:32:33
اخبار محرمانه - مهر / لیست اموال وزیر اسبق صمت به دادگاه ارائه می شود.
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده، احمد رضا لشگری پور و شرکت توسعه دارویی رسا، بعد از ظهر امروز در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی، به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
مظاهری وکیل متهم در رابطه با شائبه های بوجود آمده در مورد اموال پدر متهم گفت: با خود مهندس نعمت‌زاده هم صحبت کردم و گفتم به هر حال مسائل مالی شعبه هایی راجع به کارایی شما موجب شده و وزن رسانه ایی این پرونده را سنگین تر کرده است شما باید شفاف‌سازی کنید که ایشان هم گفتند من در آغاز و پایان مسئولیت لیست اموال مردم را به قوه قضاییه منعکس کردم بنده هم در خواسته این لیست را مطرح کردم.
وکیل مدافع نعمت زاده تصریح کرد: این لیست را تقدیم دادگاه خواهم کرد تا در صورت صلاحدید در اختیار رسانه ها قرار گیرد.
وکیل نعمت زاده مچنین یادآوری کرد: نام شبنم نعمت زاده را اولین بار و در رابطه با تخلف ساخت و ساز در لواسان شنیدم به همین جهت نگاه منفی از ایشان برای من ایجاد شده بود و با خود می گفتم با توجه به وابستگی خانواده ایشان به نظام اسلامی باید قوانین ساخت و ساز را رعایت می کردند.
وی افزود: با مطرح شدن پرونده و ظرفیت‌هایی که برادر و پدر ایشان داشتند سوء استفاده‌هایی مطرح شده که خودشان باید پاسخگو باشند.
وکیل نعمت زاده ادامه داد :بعد از اینکه موضوع وکالت در این پرونده مطرح شد درخواست تشکیل جلسه با شبنم نعمت زاده و همچنین مهندس نعمت زاده پدر ایشان را داشتم چرا که ابتدا اکراه برای پذیرش این پرونده داشتم در آن جلسه ابتدا راجع به مسئولیت کسانی که مورد اعتماد نظام هستند نظرات خود را گفتم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/168715/پای-اموال-وزیر-اسبق-صمت-به-دادگاه-کشید
بستن   چاپ