اخبار محرمانه
قهر حزب کارگزاران با نظام؟!
کارگزاران همچنان منتظر حکم حکومتي براي هاشمي است
شنبه 4 خرداد 1392 - 5:50:58 PM

اخبار محرمانه- عده اي همچنان منتظرند در عرصه انتخابات اتفاق جديدي صورت بگيرد
به گزارش سرويس سياسي اخبار محرمانه به نقل از سايت ملي مذهبي؛ يدالله طاهر نژاد گفت: کارگزاران برنامه اي براي حمايت از کانديدايي ندارد و اگر مي خواست از کسي حمايت کند تاکنون بيانيه صادر مي کرد.
يداالله طاهر نژاد عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران با بيان اينکه بعد از عدم احراز صلاحيت آيت الله هاشمي رفسنجاني، کارگزاران به حمايت از کانديداي ديگري فکر نمي کند،گفت: کارگزاران برنامه اي براي حمايت از کانديدايي ندارد ، بايد منتظر ماند و هنوز عده اي منتظرند اتفاق جديد و تجديد نظري صورت بگيرد.
وي افزود : جامعه همچنان در بهت و حيرت عدم احراز صلاحيت آيت الله هاشمي است و فکر نمي کنم با اين شرايط به نتيجه مطلوبي برسيم چرا که کانديداي مد نظر کارگزاران رد شده است.
طاهر نژاد در پاسخ به اين سوال که برنامه آينده حزب کارگزاران چيست و آيا حمايت احتمالي اين حزب از محمد رضا عارف يا حسن روحاني در انتخابات ممکن است،گفت: اتفاقاتي که صورت گرفته نياز به بازيابي و آسيب شناسي دارد، کارگزاران اگر مي خواست از روحاني يا کس ديگري حمايت کند بايد تاکنون بيانيه و يا اعلاميه اي صادر مي کرد.
وي تاکيد کرد: اين که کارگزاران از کانديداي خاصي حمايت مي کند گمانه زني هايي است که در رسانه ها منعکس مي شود البته در عالم سياست هيچ چيز غير محتمل نيست. الان شرايط به گونه است که نمي توان به طور قاطع در اين خصوص اظهار نظر کرد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/170/کارگزاران-همچنان-منتظر-حکم-حکومتي-براي-هاشمي-است
بستن   چاپ