اخبار محرمانه
شايعاتي که در محافل شدت مي گيرد
واکنش غيرمترقبه احمدي نژاد؛ توهم است يا واقعيت؟!
يکشنبه 5 خرداد 1392 - 4:38:36 PM


اخبار محرمانه- در محافل سياسي گفته مي شود که احمدي نژاد قصد دارد در صورت عدم تاييد مشايي واکنشي غير مترقبه نشان دهد.

به گزارش سرويس سياسي اخبار محرمانه ؛تاکيد مکرر احمدي نژاد،مشايي و اعضاي ارشد ستاد مشايي دال بر تاييد حتمي مشايي از يک سو و خبرهايي مبني بر احتمال استعفاي احمدي نژاد در صورت عدم تاييد صلاحيت مشايي در جلسات و محافل سياسي به صورت توامان ذکر مي شود.اين در حالي است که اخيرا چند بار احمدي نژاد تاکيداتي بر ادامه فعاليت دولتش تا آخرين دقايق داشته است. مشايي نيز اخيرا گفته است:اين كه مي‌گويند رئيس جمهور استعفا مي‌دهد، ما شلوغ مي‌كنيم، فتنه راه مي‌اندازيم، جوسازي همان دروغ‌پردازاني است كه در بن‌بست گرفتار شده‌اند. ما اين جريان را فدا نمي‌كنيم اما از هر عملي كه اين جريان را با نشاط و پويا كند، استقبال مي‌كنيم.

در همين حال؛محمود احمدي‌نژاد صبح يکشنبه ضمن افتتاح سه پروژه ارتباطاتي در شرکت ارتباطات زيرساخت در گفت‌وگويي به صورت ويدئو کنفرانس با سفير ايران در سوريه (!!)اظهار داشت: اتفاقاتي که در خردادماه افتاده، همواره اتفاقات بزرگي بوده است. امام (ره)نيز اشاره دارند که انتظار فرج از نيمه خرداد کشم و خودشان نيز در خردادماه به آسمان پر کشيدند، پيام حوادث خرداد راه روشن آينده است.

اين سخنان احمدي نژاد آنهم در گفتگو با سفير ايران در سوريه محل تامل است و ناظران اشارات روشني به بعضي اقدامات محتمل در خرداد را در آن مي بينند.


http://www.SecretNews.ir/fa/News/174/واکنش-غيرمترقبه-احمدي-نژاد؛-توهم-است-يا-واقعيت؟!
بستن   چاپ