اخبار محرمانه
بشارت يک غيب گو به هواداران مشايي
هاشمي و مشايي به انتخابات برمي گردند!
سه شنبه 7 خرداد 1392 - 1:42:51 PM

 

 

اخبار محرمانه- يکي از وبلاگ هاي هوادار اسفنديار رحيم مشايي به نام محب الاوليا امروز حکايت يک غيبگويي را نوشت .

به گزارش سرويس سياسي اخبار محرمانه ؛امير ناصري نويسنده مطلب نوشته است:

خداي متعال در طول سالهاي دانشجويي ام توفيق داد تا در مسير رفع مشکلات سخت زندگي ام با مردان الهي آشنا بشوم. هر قدمي که برداشتم با يک مرد روشن ضمير و سالکي آشنا شدم. هر کدام تا راهي مرا راهنمايي کردند تا اينکه به سال 84 و وقايع دولت عدالت محور رسيدم. اينکه براي من بسياري از وقايع در اين سالها خيلي بديهي به نظر مي رسد شايد همين آشنايي با مردان الهي است.

 

يادم هست در انتخابات سال 88 زماني که هنوز يک هفته به انتخابات مانده بود از اين مرد بزرگ شنيدم که با صراحت به من گفت: احمدي نژاد با 62 درصد پيروز انتخابات خواهد بود و شد آنچه که شد.

 

واقعا نمي خواستم اين حرف ها را در وبلاگ بزنم که مبادا انکار و مسخره بشوم و ما را متهم به رمالي و جن گيري کنند. اما چه کنم وقتي صداي تپش قلب بچه هاي احمدي نژادي را مي شنوم و چشمه هاي منتظر را مي بينم طاقت نمي آورم و مجبورم تا گوشه اي از آنچه را که امروز شنيدم را به شما بگويم. شايد اين مدت باقي مانده را کمي ياران بهاري آرام و قرار گيرند.

 

هر کس هم ما را متهم به خواب نمايي و رمالي کرد باکي نيست چرا که ما ديوانه تر از اين ها هستيم که مي گويند، گذشته از اين به زودي اين وعده محقق خواهد شد و خودشان شرمنده خواهند شد...

 

بسم الله...

 

امروز با يکي از مردان بزرگ به اتفاق هم صحبت شدم و خبري داد که همه وجودم لرزيد. قرار نيست همه آنچه را که شنيده ام نقل کنم. اين قضيه را به سه بخش تقسيم مي کنم و سعي مي کنم در هر مرحله که نزديک اتفاق افتادن آن بخش از وقايع هست آن بخش مربوطه را بگويم.

 

فعلا براي تسکين دل همه ياران بهاري به همين قسمت بسنده مي کنم که نگران نباشيد بزودي هم هاشمي و هم مهندس مشايي به گردونه انتخابات باز خواهند گشت. انتخابات بدون اين دو نفر برگزار نخواهد شد.

 

آن قدر به اين حرفم يقين دارم که حاضرم همه حيثيت و شرافتم را گرو بگذارم.

 

دوستان بهاري نگران نباشيد...حرف هاي ديگري هم هست که اندک اندک گفته خواهد شد. ذکر دعاي فرج از يادها نرود....

 

به سخن دکتر احمدي نژاد ايمان داشته باشيد که گفت: من مرده شما زنده؛ بخدا بخدا بخدا پاي هيچکدام از اينها به ساختمان پاستور نخواهد رسيد.

 

و نيز به سخن مهندس مشايي در شب ثبت نام که گفت: به امام زمان اعتماد کنيد و شکل کار را به او بسپاريد...

 

اجازه دهيد اين نامزدهاي حاضر در صحنه اين دو هفته را با خيال رياست جمهوري و رسيدن پاستور سپري کنند. به دوستان بهاري خودم توصيه مي کنم از امروز تا روز انتخابات همه را به شرکت در انتخابات و حماسه سياسي مدنظر رهبري عزيز دعوت کنند. نترسيد پيروزي با حق است...

***

اخبار محرمانه با تاکيد بر ضرورت شناخت ذهنيت هواداران کانديداها به نشر اين خبر پرداخته است.


http://www.SecretNews.ir/fa/News/178/هاشمي-و-مشايي-به-انتخابات-برمي-گردند!
بستن   چاپ