اخبار محرمانه
چرخش مجدد رهپويان و ايثارگران؛ خداحافظي با جليلي سلام به حداد
سه شنبه 7 خرداد 1392 - 3:56:55 PM
خبرگزاري آريا- در حالي که زمان زيادي به برگزاري انتخابات باقي نمانده است تغييرات آرايش سياسي گروه هاي مختلف همچنان ادامه دارد.
به گزارش سايت اخبار محرمانه در جديدترين تحول سياسي جمعيت ايثارگران و جمعيت رهپويان بار ديگر در يک چرخش سياسي  تصميمات جديدي اتخاذ کرده اند.
اين دو تشکل سياسي پيش از اين زير بار حمايت از حدادعادل نرفته و با اصرار بر نامزدي عليرضا زاکاني بر حضور مستقل در انتخابات تاکيد داشتند .با نزديک شدن به انتخابات و هنگامي که شايعاتي در مورد رد صلاحيت زاکاني مطرح شد ، شخص عليرضا زاکاني و حسين فدايي به ائتلاف گفتماني با سعيد جليلي تاکيد کرده و اين تصور پديد آمد که اگر زاکاني در انتخابات نباشد حمايت اين دو تشکل سياسي از سعيد جليلي قطعي خواهد بود.اين تصور وقتي جدي تر شد که عليرضا زاکاني در مصاحبه هاي متعدد بر حمايت از جليلي تاکيد کرد.
اکنون اما گويا شرايط تغييرات فراواني کرده است.رسانه هاي منسوب به عليرضا زاکاني سعيد جليلي را بايکوت کرده و خود او هم سکوت مطلق در اين باره پيشه کرده است. آخرين اخبار گوياي اين است که ستاد انتخاباتي زاکاني و جمعيت ايثارگران به طور کامل در اختيار غلامعلي حدادعادل قرار گرفته است . گفته مي شود اين اقدام در اعتراض به حضور پايداري ها در کنار سعيد جليلي است.برخي آگاهان مسايل سياسي مي گويند حضور اين دو تشکل سياسي در کنار حدادعادل را نبايد زياد جدي گرفت چرا که تجربه نشان داده رهپويان و ايثارگران همواره در دقايق آخر چرخش هاي اساسي دارند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/180/چرخش-مجدد-رهپويان-و-ايثارگران؛-خداحافظي-با-جليلي-سلام-به-حداد
بستن   چاپ