اخبار محرمانه
فشارها بر جليلي افزايش يافته است
آيا جليلي نهايتا به نفع قاليباف کنار مي رود؟
سه شنبه 21 خرداد 1392 - 2:03:28 PM

اخبار محرمانه- شايعاتي مبني بر احتمال کنار رفتن جليلي به نفع قاليباف به گوش مي رسد.
به گزارش خبرنگار سرويس سياسي اخبار محرمانه؛ در محافل سياسي از افزايش احتمال عقب نشيني جليلي به نفع قاليباف سخن به ميان مي آيد.
گفته مي شود با وحدت اصلاح طلبان و عقب نشيني عارف عملا اصولگرايان براي رسيدن به وحدت از سوي افکار عمومي تحت فشار هستند.در همين راستا ارايه تحليل هايي مبني بر کنار رفتن قاليباف و جليلي به نفع همديگر افزايش يافته است.در اين ميان هواداران قاليباف با اشاره به راي بالاتر قاليباف معتقدند که عقل حکم مي کند جليلي به نفع قاليباف کنار رود ولي هواداران جليلي که بعضا انتقادات ايدئولوژيک و رفتاري جدي به قاليباف دارند؛شديدا مخالف عقب نشيني او هستند.
جديدترين خبرها که دال بر افزايش احتمال عقب نشيني جليلي دارد؛سخنان عليرضا قزوه مشاور و نماينده فرهنگي دکتر سعيد جليلي در حوزه کتاب و نشر است که امروز در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا احتمال دارد دکتر جليلي با ديگر کانديداهاي اصولگرا ائتلاف کند يا خير؟ پاسخ داد: آقاي جليلي در حال حاضر در شرايط خوبي قرار دارد و نيازي به ائتلاف نمي بيند اما اگر لازم باشد با آقاي قاليباف ائتلاف کند اين کار را انجام خواهد داد.
اخبار محرمانه مطلع شده است که بهد از نشر اين خبر در تسنيم و مشرق اين رسانه ها شديدا مورد انتقاد هواداران جليلي قرار گرفته اند و تيتراين اخبار تغيير کرد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/201/آيا-جليلي-نهايتا-به-نفع-قاليباف-کنار-مي-رود؟
بستن   چاپ