اخبار محرمانه
در پي انتقادات نسبت به مواضع ولايتي در مناظره سوم مطرح شد:
آيا ولايتي انصرافي سوم انتخابات خواهد بود؟
سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:21:29 PM
اخبار محرمانه – آيا ولايتي نفر بعدي خواهد بود که کنار خواهد کشيد؟اين پرسشي است که در محافل تکرار مي شود.
به گزارش سرويس سياسي اخبار محرمانه؛در محافل سياسي گفته مي شود پس از سخنان ولايتي اين ديپلمات کهنه کار در نقد سياست هاي هسته اي شورايعالي امنيت ملي و تحقير ضمني و حتي آشکار مذاکره کننده اصلي ايران انتقادات نسبت به ولايتي در محافل خاص وانقلابي شدت گرفته است و همسويي او را با حسن روحاني در حمله به سياست هسته اي کشور نادرست تلقي کرده اند.
شدت اين انتقادات تا جايي بالا گرفته است که حتي شايعه شده است که احتمال دارد او تحت عنوان کمک به همگرايي اصولگرايان از صحنه خارج گردد.ولايتي، کانديداي مطلوب اصولگرايان سنتي و جامعه مدرسين بود که تا قبل از مناظره سوم مواضع او تاييد مي شد ولي بعد از مناظره سوم عملا بهانه براي نقد او پديد آمد و اکنون هواداران جليلي و قاليباف به شدت مواضع او را نقد مي کنند.
اکنون با توجه به کنار کشيدن حداد عادل و عارف اين سوال مطرح مي شود که آيا ولايتي نفر سومي خواهد بود که صحنه را خالي خواهد کرد؟ در اين صورت بايد اصولگرايان سنتي را قرباني و محروم بزرگ اين انتخابات خواند که پس از حذف همه 5 کانديداي مطرح نخست خويش، اکنون ولايتي اين ديپلمات آرام و محافظه کاررا نيز در وضعيتي متزلزل مي بينند؛به گونه اي که عليرغم اصلح دانستن ولايتي ،جامعه روحانيت بدليل نگراني از عدم راي آوري او بجاي همرايي با جامعه مدرسين، قضايا را با سکوت برگزار کرد.  

http://www.SecretNews.ir/fa/News/204/آيا-ولايتي-انصرافي-سوم-انتخابات-خواهد-بود؟
بستن   چاپ