اخبار محرمانه
سفیر بلغارستان در جمهوری اسلامی ایران:
جزیره کیش ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری دارد
پنجشنبه 15 شهريور 1397 - 22:59:48
اخبار محرمانه - کریستو بولنداکوف دستاورد سفر خود را همکاریهای دو جانبه براساس ظرفیت های خوب کیش عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، "کریستو بولنداکوف" سفیر بلغارستان در جمهوری اسلامی ایران که در سفری یک روزه به کیش علاوه بر افتتاح نمایشگاه عکس بالکان- میراث مشترک از ظرفیت های گردشگری و فرهنگی جزیره کیش نیز دیدن کرد با ابراز خرسندی از این رویداد فرهنگی و هنری در نمایش تاریخ کهن منطقه بالکان به شهروندان جزیره کیش گفت: در این سفر در موضوعات مختلف در خصوص همکاری بین جزیره کیش و بلغارستان تبادل نظر کردیم که با توجه به زیرساخت ها ی خوب کیش برنامه هایی که به نفع دو طرف است اجرا خواهد شد.
وی افزود: در این سفر یک روزه زیبایی ها و شرایط بسیار خوبی در جزیره کیش مشاهده کردم که نشان می دهد این منطقه آینده خوبی در تعاملات گردشگری با کشور بلغارستان دارد به ویژه در حوزه آموزش گردشگری و مدیریت گردشگری می توانیم همکاری کنیم.
کریستو بولنداکوف در خصوص برقراری پرواز به جزیره کیش گفت: با توجه به پروازهای مستقیمی که از بلغارستان به کشورهای نزدیک به جزیره کیش وجود دارد می توان گردشگران بلغارستانی را به جزیره کیش منتقل کرد.
وی حفاظت محیط زیست، دریا و بهره گیری از انرژی خورشیدی را موضوعات دیگری برشمرد که به عنوان زمینه مناسب همکاری مورد گفت و گو قرار گرفته است.
سفیر بلغارستان در جمهوری اسلامی ایران در پایان تاکید کرد: کار ما باز کردن راه های فعالیت برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی است و جزیره کیش ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری و سرمایه گذاران دارد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/21021/جزیره-کیش-ظرفیت-بسیار-خوبی-برای-سرمایه-گذاری-دارد
بستن   چاپ