اخبار محرمانه
با تغيير شرايط سياسي و جابجايي کمپ هاي سياسي در قدرت
آيا فاز چرخش مواضع کليد مي خورد؟
شنبه 25 خرداد 1392 - 2:28:06 PM

اخبار محرمانه-مصاحبه اخير احمد توکلي و حمايت ضمني او از حسن روحاني پرسش هايي را پديد آورده است.
بنا بر گزارش سرويس سياسي اخبار محرمانه؛احمد توکلي پدر تئوريک جمعيت ايثارگران و جمعيت رهپويان در مصاحبه اي که سايت الف وابسته به خود او منتشر کرده ؛اظهار داشته است:با درايتي که در آقاي روحاني و ساير نامزدها سراغ دارم اين انتخابات به خوبي پايان خواهد يافت و سرآغاز دوره اي جديد براي جبران آسيب هايي که در سالهاي گذشته به خصوص 8 سال اخير ايجاد شده خواهد بود.
اين سخنان زماني ابراز مي شود که پيشتازي روحاني يقيني شده است.کاربران سايت الف در کامنت هاي خود اين را دليل چرخش توکلي ارزيابي کرده  و نشانه تبريک او به حسن روحاني براي پيروزي مي دانند.
دو جمعيت ايثارگران و رهپويان از راديکالترين منتقدان هاشمي و روحاني بوده و آنها را سازش کار تلقي مي کردند.اين دو گروه نزديکي زيادي از منظر فکري و مواضع با جبهه پايداري داشته و بخش زيادي از نيروهاي آنها به سوي کانديداي نهايي جبهه پايداري متمايل شده بودند.
درحال مشخص نيست اين تبريک زود هنگام نشانه بصيرت آنهاست يا تغيير موضع يا کينه اي که از احمدي نژاد بر دل دارند؟ در هر حال يک اصولگرا ضمن تمکين به مردمسالاري ديني ؛باورهاي خود را باميزان آرا و تغيير محورهاي قدرت تغيير نمي دهد.ضمن آن که اگر به معناي برخورد خردمندانه با يک پديده سياسي و جلوگيري از افراط باشد ؛قابل تقدير خواهد بود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/213/آيا-فاز-چرخش-مواضع-کليد-مي-خورد؟
بستن   چاپ