اخبار محرمانه
برخلاف توهمات اصولگرايان درتشخيص پيروز انتخابات صورت گرفت:
پيش بيني دقيق نتيجه انتخابات توسط ناطق نوري
دوشنبه 27 خرداد 1392 - 12:14:37 AM
اخبار محرمانه- در حالي که همه تحليلگران بر رفتن رقابت به دور دوم انتخابات حتي پس از راي گيري اتفاق نظر داشتند.تنها يک نفر با قاطعيت گفت که انتخابات در دور اول تمام است و اونبود جز علي اکبر ناطق نوري.
به گزارش سرويس سياسي اخبار محرمانه در حالي که ناطق نوري از سوي بعضي جريانات تند رو اصولگرا مدتها با عنوان فاقد بصيرت به حاشيه رانده شده بود؛و همين جريانات با اطمينان از رقابت قاليباف و جليلي در دور دوم با اطمينان سخن مي گفتند؛ او در روز راي گيري با قاطعيت و صراحت بر خلاف نظر بسياري از تحليلگران  گفت انتخابات در همان دور اول به نتيجه مي رسد و بطور ضمني روحاني را پيروز انتخابات دانست.
خبرگزاري ها در روز انتخابات گزارش کردند:حجت الاسلام ناطق نوري که براي شرکت در انتخابات به حسينيه ارشاد اسلام آمده بود، در جمع خبرنگاران درباره روند انتخابات گفت: علي قاعده روند انتخابات هميشه همين طور بوده سالي که نکوست از بهارش پيداست.
به گزارش خبرنگار ايلنا، ناطق نوري با بيان اينکه فکر مي‌کنم انتخابات در دور اول به نتيجه برسد در پاسخ به اين سوال که چه کسي پيروز يازدهمين دوره انتخابات خواهد شد، گفت: اکنون اگر بگويم تبليغات مي‌شود.
وي همچنين تاكيد كرد: انتخابات در دور اول به نتيجه مي‌رسد.
گفته مي شود علي اکبر ناطق نوري از مهمترين حاميان ناآشکار روحاني در انتخابات اخير بود.ناطق نوري اکنون مهمترين کانال اصولگرايان با رييس جمهور جديد دکتر روحاني است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/217/پيش-بيني-دقيق-نتيجه-انتخابات-توسط-ناطق-نوري
بستن   چاپ