اخبار محرمانه
حذف اپلیکیشن "اینفووار افشاگر" از اپ استور
يکشنبه 18 شهريور 1397 - 20:10:21
اخبار محرمانه - به گزارش گرداب ، تنها یک روز بعد از حذف حساب کاربری الکس جونز موسس سایت افشاگر اینفو وار از توئیتر، برنامه یا اپلیکیشن این سایت هم از اپ استور اپل حذف شده است.
الکس جونز در سال های اخیر به علت افشاگری های گسترده در مورد سیاست های جنگ طلبانه دولت های آمریکا و رسوا کردن پشت پرده این سیاست ها مورد نفرت شدید کاخ سفید قرار گرفته است.
از همین رو شرکت های فناوری برای حذف حساب های کاربری و اطلاعات و اپلیکیشن های اینفو وار تحت فشار قرار گرفته اند و همین مساله باعث حذف ویدئوهای تولیدی الکس جونز و حساب های کاربری وی در شبکه های اجتماعی شده است.
اپل خود علت حذف اپلیکیشن اینفووارز از اپ استور را تخطی آن از سیاست ها و خط مشی های این شرکت اعلام کرده است. بر اساس خط مشی های اپل ارسال محتوای توهین آمیز، ناراحت کننده، در نظر گرفته شده برای نفرت پراکنی و فاقد کیفیت لازم از طریق اپ استور ممنوع است. مشخص نیست اپلیکیشن اینفو وارز کدامیک از ضعف های یادشده را داشته است.
پیش از این حساب های اینفووارز و الکس جونز در یوتیوب، پین ترست، فیس بوک و توئیتر مسدود شده بودند و اپل آخرین سایت بزرگی بود که دست به چنین اقدامی نزده بود.
منبع: خبرگزاری فارس

http://www.SecretNews.ir/fa/News/21754/حذف-اپلیکیشن-"اینفووار-افشاگر"-از-اپ-استور
بستن   چاپ