اخبار محرمانه
نخستين بازي تندروهاي مشارکتي کليد خورد
تلاش جبهه مشارکت براي مهره چيني در کابينه روحاني
شنبه 1 تير 1392 - 1:18:05 PM


اخبار محرمانه- تندروهاي جبهه مشارکت تلاش خود را براي مهره چيني در کابينه دکتر روحاني آغاز کردهاند.
به گزارش خبرنگار ويژه اخبار محرمانه، اخبار دريافتي حاکي از آن است که پس از پيروزي حسن روحاني که براي جبهه مشارکت غيرمنتظره بود. آنها در جلسات خود از ضرورت مديريت سريع اوضاع براي بازسازي تشکيلاتي سخن به ميان ميآورند. در حاليکه عناصر اصلي جبهه مشارکت و مجاهدين انقلاب، حسن روحاني را نيروي هاشمي تلقي کرده و کل روند گزينش روحاني بجاي عارف را «تله» هاشمي ميدانند.
اکنون پس از پيروزي روحاني تلاش دارند با قراردادن «عارف» در جايگاه معاون اولي،روند چينش نيرو در استانداريها و وزارتخانهها را تحت کنترل بگيرند. خبرنگار اخبار محرمانه مطلع شده است که مشارکتيها مدعي هستند، رأي روحاني حاصل محروميت آنها از جلب رأي بوده و روحاني بايد سهم آنها را در بالاترين سطح بدهد، معاون اولي، معاونت اجرايي وزارت ارشاد وزارتخانههاي آموزشي نظير آموزش و پرورش، علوم و بهداشت در زمره اهداف استراتژيک آنهاست.
تلاش براي در دست گرفتن استانداريها جهت احياء و چينش نيروهاي هوادار در فرمانداري بهعنوان هدف مهم تلقي شده است.
براساس اطلاع بدست آمده، چهرههاي تندرو از ممانعت خاتمي براي اعمال فشار به روحاني خرسند نيستند و ميکوشند پروژه «معاون اولي عارف» را از طريق بعضي نشريات هوادار و نيز پروژههاي فضاساز به عنوان يک مطالبه جدي از روحاني وانمود کرده و اولين چالشها را در برابر او ايجاد کند.
لازم بهذکر است آنها توانستهاند در تيم «ارزيابي افراد براي مناصب» حسن روحاني رسوخ کرده و افراد موردنظر را تقويت و نيروهاي جناح رقيب را تصعيف نمايند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/222/تلاش-جبهه-مشارکت-براي-مهره-چيني-در-کابينه-روحاني
بستن   چاپ