اخبار محرمانه
آيا حزب مشارکت در قالب حزب عارف باز مي گردد؟
شنبه 8 تير 1392 - 4:32:26 PM

اخبار محرمانه-پس از کنار رفتن نارضايت مندانه عارف البته نه به سود روحاني در انتخابات رياست جمهوري اکنون خبرهايي از تاسيس حزب فراگير توسط او و اطرافيانش به گوش مي رسد.
به گزارش سرويس ويژه اخبار محرمانه؛در محافل سياسي گفته مي شود بدليل نزديکي بيشتر عارف به ديدگاههاي جبهه مشارکت در مقايسه با روحاني در محافل مشارکتي تلاش هايي براي وادار کردن روحاني براي پذيرش عارف به عنوان معاون اول صورت گرفت وطيف رسانه اي فعال مشارکت در اين فضا سازي اقداماتي گسترده را انجام داد و حتي روحاني صراحتا اعلام کرد اگر معاون اولي به او پيشنهاد شود در مورد آن فکر مي کند(يعني مي پذيرد).اما پس از عدم دريافت سيگنال هاي مثبت از سوي روحاني تلاش هايي اوليه براي شکل دهي به حزب فراگير از سوي عارف و تيم او به گوش مي رسد.
در محافل مشارکتي و مجاهدين انقلاب گفته مي شود که عارف فاقد ظرفيت لازم براي تشکيل و رهبري حزب فراگير اصلاحات است ولي تحت پوشش حزب او مي توان حزب مشارکت و نشست هاي آن را احيا کرد و از فشار نيروهاي امنيتي خارج نمود.
هنوز معلوم نيست که عارف بدون کمک مجاهدين انقلاب و مشارکتي ها آنهم به موازات خاتمي چگونه مي تواند حزب فراگير اصلاح طلب پديد آورد؟

http://www.SecretNews.ir/fa/News/227/آيا-حزب-مشارکت-در-قالب-حزب-عارف-باز-مي-گردد؟
بستن   چاپ