اخبار محرمانه
انجام نخستین عمل جراحی سرطان تیرویید در مرکز درمان سرطان کیش KCC
پنجشنبه 22 شهريور 1397 - 18:10:05
اخبار محرمانه - نخستین عمل جراحی سرطان تیرویید در مرکز درمان سرطان کیش kcc با موفقیت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مرکز درمان سرطان کیش دومین عمل جراحی خود را با موفقیت به پایان رساند.
در این جراحی با حضور دکتر حمیدرضا عباسی و دکتر شهرام بلند پرواز دو تن از اساتید و پزشکان فوق تخصص جراحی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیمار 37 ساله ای که مبتلا به سرطان تیرویید بود مورد جراحی قرار گرفت.
سرطان این بیمار در هفته های گذشته در کلینیک بیمارستان کیش توسط فوق تخصص غدد تشخیص داده شده بود و طی عمل یک ساعته در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش توسط تیم جراحی تیرویید KCC جراحی شد.
با تایید دکتر حمیدرضا عباسی و دکتر شهرام بلند پرواز این جراحی با موفقیت انجام شده است و بیمار پس از یک شبانه روز مراقبت در بیمارستان کیش مرخص می شود.
گفتنی است مرکز بین المللی سرطان کیش KCC با تاکید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از اواخر اسفند ماه آغاز به کار کرده است و با همکاری پزشکان فوق تخصص مطرح ایرانی و خارج از کشور پذیرای بیماران سرطانی نیازمند به جراحی است.
متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات و پذیرش در مرکز درمان سرطان کیش با مراجعه به سایت بیمارستان کیش به آدرس www.kishhospitalfz.com در بخش پذیرش بیماران بین المللی مدارک و مستندات خود را به این مرکز ارائه دهند و در نوبت مراجعه قرار گیرند.
یاد آور می شود نخستین جراحی مرکز درمان سرطان کیش هم با حضور پروفسور جوان ارولورژیست ایرانی صاحب نام و تیم حاذق پزشکی دو ماه پیش با موفقیت بر روی یک بیمار با سرطان پروستات انجام شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/23531/انجام-نخستین-عمل-جراحی-سرطان-تیرویید-در-مرکز-درمان-سرطان-کیش-KCC
بستن   چاپ