اخبار محرمانه
پشت پرده رقابت براي رياست شوراي شهر تهران
رقابت ميان طلايي ؛چمران و دنيا مالي براي رياست شورا
يکشنبه 23 تير 1392 - 1:07:18 PM
اخبار محرمانه-رياست شوراي شهر تهران به رقابتي جدي تبديل شده است.
به گزارش سرويس ويژه اخبار محرمانه؛در حال حاضر از سوي اصلاح طلبان ، مسجد جامعي براي رياست شوراي شهر کانديداست و در مقابل او مهدي چمران قرار دارد که بر رياست شوراي شهر چون گذشته تاکيد دارد.
از سوي ديگر در محافل شنيده مي شود که ميان چمران و قاليباف اختلافي عميق ايجاد شده است و علت آن نيز معامله قاليباف با مسجد جامعي دانسته مي شود.گفته مي شود قاليباف با اين تز که بدليل تعداد زياد و موثر اصلاح طلبان ما قادر نيستيم هم شهرداري و هم رياست شوراي شهر را در اختيار داشته باشيم؛لذا در توافقي ضمني با رياست مسجد جامعي و کنار رفتن چمران که رابطه خوبي با وي نداشته موافقت دارد.
اکنون که بحث کنار رفتن مسجد جامعي از شوراي شهر جدي شده است؛خبرهايي از حمايت قاليباف از دنيا مالي براي رياست شوراي شهر شنيده مي شود تا هم يک اصلاح طلب رييس شوراي شهر شده و هم يک نيروي قاليباف در صدر بنشيند.اقدامي که نگراني و گلايه هاي اصولگرايان شورا را به دنبال داشته است.
از سوي ديگر خبرهايي از ظهور يک چهره جديد ولي شناخته شده براي کانديداتوري رياست شوراي شهر به گوش مي رسد و آن فرد کسي نيست جز مرتضي طلايي .
ناظران معتقدند ،مرتضي طلايي که توانسته ضمن حمايت از قاليباف موضع انتقادي خود را نسبت به اشتباهات شهردار حفظ کند توانسته موقعيت خوبي را دربين اعضاي شوراي شهربدست آورد.مرتصي طلايي موقعيت رو به صعودي دارد بويژه در زماني که رقابت چمران و قاليباف ؛موقعيت چمران را تنزل داده است و خروج مسجد جامعي هم رقيب مهمي را از ميدان خارج مي کند و دنيا مالي نيز به دليل انتقادات جدي اصولگرايان به او که حتي اين انتقادات دامن قاليباف را در انتخابات شوراي شهر نيز گرفت؛از موقعيت خوبي برخوردار نيست.
شنيده هاي خبرنگار ويژه ما حاکي از آنست که بزودي بيشتر از طلايي خواهيم شنيد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/237/رقابت-ميان-طلايي-؛چمران-و-دنيا-مالي-براي-رياست-شورا
بستن   چاپ