اخبار محرمانه
ارائه خدمات فیبرواسکن در بخش گوارش و کبد بیمارستان کیش
يکشنبه 25 شهريور 1397 - 14:38:26
اخبار محرمانه - تیم کارشناسی کلینیک گوارش و کبد بیمارستان کیش آماده ارائه خدمات فیبرواسکن است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، طی هفته گذشته تیمی مرکب از پزشک و پرستار ان در دوره آموزشی تکنیک های کار با دستگاه فیبرواسکن شرکت کردند و این تیم آماده ارائه خدمات پزشکی مربوطه به مراجعه کنندگان است.
در حال حاضر تیم کارشناسی تخصصی کلینیک کبد پروفسور علویان در بیمارستان کیش تشکیل شده که جمعی از پزشکان و پرستاران مجرب در آن حضور دارند.
این گروه طی هفته گذشته ضمن گذراندن دوره پیشرفته کار با دستگاه فیبرو اسکن با جدید ترین تکنیک های این دستگاه آشنا شدند.
با معرفی انجمن هپاتیت ایران دکتر بهرام سیفی زارعی فوق تخصص گوارش و کبد با حضور در کیش تیم تخصصی از پزشک و پرستاران را برای ارایه خدمات فیبرو اسکن آموزش داد.
گفتنی است کلینیک گوارش و کبد پروفسور موید علویان در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش واجد تجهیزات فنی ویژه نظیر فیبرواسکن، دستگاه آندوسکپی و کلونوسکپی می باشد و بیماران می توانند از خدمات درمانی مربوطه نظیر آندوسکپی و کلونوسکپی بدون بیهوشی و سونوگرافی و اسکن کبد بهره مند شوند.
بیماران گوارشی در جزیره کیش می توانند طی هفته با مراجعه به متخصصین داخلی و روزهای آخر هفته توسط فوق تخصص گوارش و کبد در صورت نیاز جهت تشخیص با هریک از روش های آزمایشگاهی و کلینیکال موجود مورد معاینه قرار گیرند.
طی ماه های گذشته با برنامه ریزی ها و پیگیری های انجام شده با دعوت از پزشکان فوق تخصص گوارش این کلینیک فعال تر و منسجم تر از گذشته در جزیره کیش به کار خود ادامه می دهد و با صلاحدید هیات امنای بیمارستان این کلینیک گوارش و کبد بنام "پروفسور موید علویان" نام گرفت.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/24884/ارائه-خدمات-فیبرواسکن-در-بخش-گوارش-و-کبد-بیمارستان-کیش
بستن   چاپ