اخبار محرمانه
تحليل اصلاح طلبان از چرخش راي راستگو
ترجيح منافع مالي اخوي بر منافع اصلاحات!
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 7:05:31 PM


اخبار محرمانه-چرخش عجيب الهه راستگو هم با واکنش شديد برخي وبسايت‌هاي اصلاح‌طلبان مواجه شده است.
گزارش اخبار محرمانه از بعضي از اين مواضع را مي خوانيد:
وبسايت "سلام‌ نو" نوشته است: "برادر الهه راستگو، خود يکي از پيمانکاران تبليغاتي شهرداري تهران است که از طريق قراردادهاي مالي سنگيني که با قاليباف دارد، سود هنگفتي نصيبش مي‌شود. اکنون در بين ناظرين و فعالين سياسي اصلاح طلب، اين شبهه به وجود آمده که چه ارتباطي بين مناسبات مالي برادر راستگو و راي مشکوک وي وجود دارد؟ آن برگه رايي که در دست الهه راستگو قرار داشت، امانت مردم تهران بود که به ايشان سپرده شده بود. قطعا خانم راستگو وقتي با ادعاي اصلاح طلبي و قرارگرفتن در ليست اصلاحات، راي مردم را گرفته و وارد شوراي شهر شده است، حق ندارد که به گزينه اصولگرايان راي دهد."
سايت تدبير هم معتقد است: "الهه راستگو مصداق بارز خيانت سياسي و زيرآبي رفتن تشكيلاتي است. اگر نام او در فهرست اصلاح طلبان نبود همچون دفعات قبل امكان نداشت در انتخابات موفق شود و به شوراي شهر تهران راه يابد [...] آيا شهروندان اصلاح طلب تهران كه با اعتماد به سران اصلاحات راي خود به نام اين خانم به صندوق انداخته اند حق دارند صداي اعتراض خود را بلند كنند؟ اصلا به كدام مرجع بايد اعتراض كرد؟ آقاي احمد مسجد جامعي سرليست اصلاح طلبان در انتخابات[...] حاضر است پاسخگوي سئوال راي دهندگان تهراني باشد كه به نام ايشان در صدر فهرست اصلاح طلبان اعتماد كردند؟"
محسن سرخو، عضو اصلاح‌طلب شورا هم مي‌گويد: "آقاي دنيامالي و خانم راستگو به آقاي قاليباف راي دادند و بنده ذهنيتم اين است که ديگر اين دوستان در فراکسيون اصلاح طلبان باقي نخواهند ماند. هنوز مشخص نيست به چه دليل اين کار انجام داده‌اند. حتما يا به اين موضوع اعتقاد داشته اند يا منافع خاصي را دنبال مي کردند. چون خانم راستگو بارها گفته بود که رايش به آقاي مهندس هاشمي است و حتي مصاحبه اي هم در زمينه انجام داده بود و در جلسات ما هم بارها به اين امر تاکيد کرده بود. حال چه اتفاقي افتاده که اين دو به آقاي قاليباف راي دادند، قابل بررسي است."
دنيامالي اما از راي خود دفاع مي‌کند و مي‌گويد: "مگر قرار است هر کسي با ليست اصلاح طلبان به شورا آمد، به کانديداي آنها راي بدهد؟" او خواستار اين شده که قاليباف معاونت حمل و نقل و ترافيك را به هاشمي بسپارد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/267/ترجيح-منافع-مالي-اخوي-بر-منافع-اصلاحات!
بستن   چاپ