اخبار محرمانه
مسیر فیبر نوری از منازل میگذرد
سه شنبه 3 مهر 1397 - 14:46:50
اخبار محرمانه - به گزارش گرداب ، سید مجید صدری در جمع جلسه شورای اداری استان اصفهان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران تنها شرکت مخابراتی در کشور است و سعی می‌کند زیرساخت‌های مطلوبی را برای مردم و بخش خصوصی فراهم کند به‌طوری‌که رویکرد جدید این شرکت همکاری خوب و ثمربخش با بخش خصوصی است.
وی با بیان اینکه در تمام استان‌ها سعی می‌کنیم امکانات ارتباطی خوبی فراهم کنیم، گفت: اصفهان یکی از این استان‌ها است، شرکت مخابرات ایران با مراکز علمی و دانشگاهی ارتباط خوبی دارد و در آینده تلاش می‌کنیم فیبر نوری را به منازل بیاوریم.
صدری تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم کسانی که مایل به دریافت فیبر نوری هستند ثبت‌نام خود را انجام دهند تا از خدمات این شبکه ارتباطی بهره‌مند شوند.
مدیرعامل مخابرات استان گفت: تعرفه‌هایمان را باید مناسب کنیم، البته در همکاری جدی با شهرداری‌ها کارهای خوبی انجام شده، هم‌چنین برای برخی سازمان‌ها فیبر نوری را تهیه کرده‌ایم و برای مثال در سازمان تامین اجتماعی 38 نقطه فیبرنوری را آماده کرده‌ایم.
وی ادامه داد: در سال حمایت از کالای ایرانی تلاش کردیم اکثر تجهیزات ما ایرانی باشد تا به محقق شدن شعار سال کمک کرده باشیم.
صدری افزود: بحث حمایت از استارتاپ‌ها را در دستور کار داریم و تاکنون سه همایش را در راستای حمایت از استارتاپ ها برگزار کرده‌ایم، هم‌چنین ورزشگاه نقش‌جهان را به فیبر نوری مجهز می‌کنیم و امیدواریم در امکان عمومی دیگر نیز این امکان فراهم شود.
مدیرعامل مخابرات ایران با بیان اینکه به دنبال توسعه اینترنت روستایی هستیم، گفت: هم‌اکنون 935 روستا در استان اصفهان داریم که از این تعداد 320 روستا به فیبر نوری مجهز شده‌اند.
منبع: ایتنا

http://www.SecretNews.ir/fa/News/27135/مسیر-فیبر-نوری-از-منازل-میگذرد
بستن   چاپ