اخبار محرمانه
سپاه ضمن حمايت و توصيه به هشياري اعلام کرد:
ظرفيت‌هاي تعاملي خود را در اختيار دولت حسن روحاني قرار مي‌دهيم
شنبه 30 شهريور 1392 - 8:18:50 PM
اخبار محرمانه-سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با انتشار بيانيه‌اي گفته که ظرفيت‌هاي تعاملي خود را در اختيار دولت حسن روحاني قرار مي‌دهد.

سپاه پاسداران گفته که از هر اقدامي که با سياست‌هاي موردنظر مقام معظم رهبري و منافع ملي منطبق باشد و "در مدار عزت، حکمت و مصلحت صورت پذيرد، حمايت کرده و ظرفيت‌هاي تاثيرگذار تعاملي خود را در اختيار دولت محترم قرار مي‌دهد."

البته سپاه هشدار داده که دستگاه ديپلماسي ايران بايد با ترديد و هوشياري با ايالات متحده برخورد کند. در اين بيانيه آمده که دولت آقاي حسن روحاني بايد "به رغم ژست‌هاي ديپلماتيک و به ظاهر مشتاقانه کاخ سفيد براي تعامل با نظام جمهوري اسلامي" با هوشمندي همه‌جانبه با آنها مواجه شود.

حسن روحاني، رئيس‌جمهور ايران، در روزهاي آتي براي شرکت در مجمع عمومي سازمان ملل راهي نيويورک مي‌شود. در آستانه سفر آقاي روحاني خوش‌بيني‌هايي درباره احتمال بهبود رابطه ايران و ايالات متحده و حل مساله هسته‌اي ايران شکل گرفته است.

سپاه در بيانيه خود گفته توانايي‌هايي دارد که مي‌تواند با بهره‌گيري از "ظرفيت‌هاي منطقه‌اي" امکان "اقدام سخت و تجاوزگرانه" را از "دشمنان فرامنطقه‌اي" بگيرد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/281/ظرفيت‌هاي-تعاملي-خود-را-در-اختيار-دولت-حسن-روحاني-قرار-مي‌دهيم
بستن   چاپ