اخبار محرمانه
خاطرات حسينيان از زهرا اشراقي
چهارشنبه 15 آبان 1392 - 4:25:58 PM
 

اخبار محرمانه- روح الله حسينيان در گفتگو با فارس خاطراتي را مطرح کرده که خواندني است هرچند مسئوليت صحت گفته ها با خود اوست.

خاطره 1

يک بار زهرا اشراقي در مصاحبه‌اي با نيوزويک گفت من اوقات فراغت خود را به نوار و رقص مي‌گذرانم؛ بنده در اين باره موضع‌گيري کردم در حالي که آن موقع نه جبهه پايداري داشتيم و نه من از جناح راست حساب مي‌شدم و حتي با اين دوستان بيشتر ارتباط داشتم، شب به من پيغام دادند و من را تهديد کردند که چرا درباره اين خانواده شما چنين موضعي گرفته‌ايد؛ آن زمان به يک شکل و امروز به شکل ديگري.

خاطره 2

سال 59 يا اوايل سال 60 بنده مسئول امور شهرستاني دادستاني کل انقلاب، آقاي قدوسي بودم؛ آيت‌الله قدوسي وقتي که مي‌خواستند خدمت امام برسند، مي‌‌گفتند اگر مطلبي داريد بگوييد که من منتقل کنم، ايشان وقتي از نزد امام برگشتند خدمت‌شان رسيدم و پرسيدم، امام چه فرمودند. آيت‌الله قدوسي گفت که امام فرمودند «از قم چه خبر؟» من هم گفتم که «اگر زهرا خانم شما بگذارند وضع قم خوب است»، من به آيت‌الله قدوسي گفتم منظورتان چه بوده است؟ ايشان گفت «دختر آقاي اشراقي تمام تلاشش بر اين است که دبيرستان‌هاي قم را به آشوب، تحصن و اعتصاب بکشاند»، امام هم فرموده بودند «همانطور که با ديگران برخورد مي‌کنيد با ايشان هم برخورد کنيد». يادم هست که فردي به اسم آقاي صديقي دادستان انقلاب قم بود،‌ همان موقع آقاي قدوسي به من گفتند که شما تلفني به ايشان بگوييد که «امام تذکر داده که با خانم زهرا اشراقي برخورد کنيد».


http://www.SecretNews.ir/fa/News/289/خاطرات-حسينيان-از-زهرا-اشراقي
بستن   چاپ