اخبار محرمانه
پیاده سازی پلتفرم شبکه برای ارائه سرویس های 5G
دوشنبه 16 مهر 1397 - 10:48:10
اخبار محرمانه - به گزارش گرداب ، در جریان نمایشگاه تلکام 97، همراه اول با کمک متخصصان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف برای نخستین بار در کشور و در منطقه توانسته است پلتفرم کامل مبتنی بر NFV/SDN را با قابلیت هایی نظیر MEC و برش دهی به صورت کامل پیاده‌سازی نماید.
همراه اول امسال در نمایشگاه تلکام با رونمایی از کاربردهای مختلف 5G در قالب دموهایی از دانشگاه شریف و تربیت مدرس توانست توانمندی های پلتفرم پیاده سازی شده را به نمایش بگذارد. بخش فنی همراه اول که همکاری خود با دانشگاه شریف را از دو سال پیش آغاز کرده است، توانسته تمام بخش‌های شبکه را در قالب یک پلتفرم کامل به صورت بومی پیاده‌سازی کرده و آمادگی تبدیل این شبکه به صورت تجاری را دارد.
رقابت خودروهای برقی متصل به شبکه با استفاده از قدرت تمرکز ذهن افراد و حسگرهای مغزی در نمایشگاه تلکام برای عموم مردم به نمایش گذاشته شد. پیاده‌سازی پلتفرم کامل شبکه 5G، به کارگیری تکنیک‌های مجازی سازی و شبکه‌های نرم افزار محور و مجازی سازی توابع شبکه از مهم‌ترین بخش‌های همکاری همراه اول و دانشگاه صنعتی شریف در مورد بومی‌سازی و پیاده‌سازی شبکه نسل پنجم تلفن همراه بوده است. در این رابطه منتظر گزارش ویدیویی زومیت باشید.
منبع: سایبربان

http://www.SecretNews.ir/fa/News/29614/پیاده-سازی-پلتفرم-شبکه-برای-ارائه-سرویس-های-5G
بستن   چاپ