اخبار محرمانه
اخبار محرمانه گزارش مي دهد ؛
چرا شبكه ايران تعطيل شد ؟
دوشنبه 26 اسفند 1392 - 4:52:07 PM
اخبار محرمانه : سايت شبكه ايران تعطيل شد.
بر اساس اطلاعيه اي كه روي سايت شبكه ايران قرار گرفته ،خطاب به مخاطبان آمده است :خوانندگان گرانقدر، گسترش رسانه خبري و نوآوري روزانه به ويژه در رابطه با رسانه‌هاي ديجيتالي تجديد نظر در سياست و روش اطلاع‌رساني براي هر رسانه را امري ضروري کرده است.«شبکه ايران» سايت موسسه فرهنگي مطبوعاتي ايران «با توجه به برنامه باز تعريف دوباره ماموريتش و نگرش مجدد در نحوه اطلاع‌رساني» فعاليت خود را موقتا متوقف مي‌کند.
موسسه فرهنگي مطبوعاتي ايران با پوزش فراوان از خوانندگان و دوستداران شبکه ايران اميدوار است در آينده نزديک اين سايت با طراحي جديد و با نام «ايران آن لاين» ماموريت اطلاع‌رساني شبانه‌روزي خود به شما عزيزان را از سر گيرد."
در  پي اعلام اين خبر خبرنگار سايت اخبار محرمانه به پيگيري موضوع پرداخت. بر اساس اطلاعات به دست آمده اين سايت كه در اوج دوران حضور تيم نزديك به اسفنديار رحيم مشايي در موسسه ايران حدود 70كارمند و خبرنگار داشت در اين اواخر پس از تعديل و يا اخراج خبرنگاران نزديك به مشايي از روزنامه با حدود سي نفر به ادامه فعاليت مي پرداخت. شبكه ايران كه از طرح هاي كاوه اشتهاردي مدير عامل وقت موسسه ايران براي حضور مجازي رسانه اي دولت در فضاي مجازي بود همراه با تحولات روزنامه ايران فراز و نشيب هاي بسياري داشت . پس از استقرار تيم دولت روحاني در موسسه ايران گروهي از روزنامه نگاران احمدي ن‍ژادي اين سايت تعديل شدند و حالا با اتمام قرار داد آنها قرار است سايتي با رويكرد جديد تحت عنوان ايران آنلاين آغاز به كار كند.
خبري ديگر اينكه گروهي از خبرنگاران حامي دولت براي ادامه كار به سايت ايرنا نقل مكان كرده و در مورد مابقي نيروها هنوز تعيين تكليف خاصي صورت نگرفته است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/316/چرا-شبكه-ايران-تعطيل-شد-؟
بستن   چاپ