اخبار محرمانه
روشنایی صفحه‌نمایش گوشی‌های خود را کاهش دهید
سه شنبه 1 آبان 1397 - 15:56:20
اخبار محرمانه - کاهش دادن روشنایی صفحه نمایش برای شما منافع خوبی دارد!
به گزارش گرداب ، نور ساطع شده از نمایشگر گوشی می‌تواند چرخه خواب ما را مختل نماید و سبب کشیدگی و خستگی عضلات چشم شود. همین دو دلیل، انگیزه خوبی برای کاهش روشنایی صفحه نمایش دستگاه است. البته همان‌طور که بیشتر شما می‌دانید، کافیست برای اینکار به بخش تنطیمات استاندارد گوشی خود سری بزنید. ولی در هر صورت با محدودیت‌هایی هم روبه‌رو هستید، به همین علت در ادامه به شما یک برنامه ویژه اندروید معرفی می‌کنم تا بتوانید بیشتر و بهتر میزان روشنایی نمایشگر گوشی را کنترل کنید.
چگونه روشنایی صفحه نمایش گوشی را حتی از میزان مینیمم هم کمتر کنیم؟
برای این کار برنامه Lux Lite را از این لینک دانلود نمایید. پس از نصب آن، اجازه دسترسی به داده‌های مصرفی (Usage data access) را برایش صادر کنید. بر روی آیکن برنامه ضربه بزنید تا باز شود. اکنون می‌توانید روشنایی صفحه نمایش دستگاه را بسیار بیشتر از قبل پایین بیاورید.
در حالت استاندارد گوشی‌های هوشمند، شما تنها می‌توانید میزان روشنایی بر اساس درجه لوکس (Lux) را تا 0 درصد کاهش دهید که اساسا پایین‌ترین حد روشنایی در هندست‌های بازار است. اما اپلیکیشن Lux Lite به شما اجازه می‌دهد که حتی به ورای 0 درجه پا بگذارید و روشنایی نمایشگر را در حد دلخواه (نه استاندارد کارخانه) پایین بیاورید و تنظیمات مختلفی را برای میزان روشنایی در طول روز و شرایط خاص اعمال نمایید.
این اقدامات به مرور سبب بهبود وضعیت چرخه خواب شما هم خواهد شد. به علاوه یک صفحه‌نمایش تیره‌تر، مصرف انرژی کمتری نیز دارد. بنابراین کاهش نور نمایشگر سبب صرفه‌جویی در میزان انرژی باتری دستگاه نیز خواهد شد. پیشنهاد می‌کنم بعد از نصب برنامه و کاهش روشنایی نمایشگر گوش‌تان، تجربه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.
منبع: آی تی رسان

http://www.SecretNews.ir/fa/News/35301/روشنایی-صفحه‌نمایش-گوشی‌های-خود-را-کاهش-دهید
بستن   چاپ