اخبار محرمانه
عبدالمهدی: سلام مرا به رهبر معظم انقلاب برسانید
دوشنبه 7 آبان 1397 - 11:30:36 AM
اخبار محرمانه - اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، ظهر دیروز در تماس تلفنی با «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر عراق ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان نخست‌وزیر این کشور گفت: خوشبختانه دولت جدید عراق با کسب رای اعتماد از مجلس این کشور کار خود را آغاز کرده است و اطمینان دارم با توجه به سوابق و تجربیات شما، دولت جدید عراق قادر خواهد بود مسائل جاری و چالش‌های پیش ‌روی کشور عراق را برطرف کند.
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، ظهر دیروز در تماس تلفنی با «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر عراق ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان نخست‌وزیر این کشور گفت: خوشبختانه دولت جدید عراق با کسب رای اعتماد از مجلس این کشور کار خود را آغاز کرده است و اطمینان دارم با توجه به سوابق و تجربیات شما، دولت جدید عراق قادر خواهد بود مسائل جاری و چالش‌های پیش ‌روی کشور عراق را برطرف کند.
به گزارش رجانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌ جمهوری، معاون اول رئیس جمهور همچنین از نخست‌وزیر، دولت و ملت عراق به‌خاطر میزبانی خوب از زوار امام حسین(ع) در ایام اربعین قدردانی کرد.
نخست‌وزیر عراق نیز در این تماس تلفنی با آرزوی قبولی زیارت همه مردم ایران در ایام اربعین به گزارش‌های ارائه‌شده به دولت خود مبنی بر استقرار کامل نظم و آرامش در مراسم امسال اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارش‌های اتاق نظارت بر مراسم اربعین امسال تاکنون بیش از 5/1 میلیون زائر ایرانی وارد عراق شده‌اند و کارها با نظم در حال انجام است و به میهمانان و زائران خدمت‌رسانی می‌شود. عادل عبدالمهدی روابط تهران و بغداد را ویژه و منحصر به‌فرد توصیف کرد و گفت: این روابط فقط به دلیل وجود مرزهای طولانی میان 2 کشور نیست بلکه به دلیل روابط برادرانه، ایمانی و عقیدتی است که منافع زیادی برای 2 ملت به همراه دارد.
عبدالمهدی ادامه داد: ما بر این روابط سازنده اتکا می‌کنیم و سعی می‌کنیم پیشرفت مشترک داشته باشیم، چرا که پیشرفت ایران پیشرفت عراق و پیشرفت عراق پیشرفت ایران است. وی ضمن درخواست از جهانگیری برای ابلاغ سلام به رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری اسلامی ایران، برای ملت ایران آرزوی خیر، موفقیت و امنیت کرد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/37332/عبدالمهدی--سلام-مرا-به-رهبر-معظم-انقلاب-برسانید
بستن   چاپ