اخبار محرمانه
رئیس جامعه بازاریان و بازرگانان کیش مطرح کرد
سه شنبه 8 آبان 1397 - 18:30:58
اخبار محرمانه - مشارکت بازار در برپایی باشکوه روز کیش

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با اشاره به حضور پررنگ بازاریان در برگزاری مراسم روز کیش گفت: باید تلاش کنیم تا با همت همگانی روز کیش را در فرهنگ ملی مطرح کنیم.
رحمان سادات نجفی تاکید کرد: باید تلاش مضاعفی برای برگزاری هر چه بهتر این روز داشته باشیم.
وی با اشاره به نقش پررنگ جامعه بازاریان و تمامی بازارها در روز کیش افزود: تلاش می کنیم تا بازارها در این روز برنامه های خاص و ویژه ای برای گردشگران و میهمانان جزیره داشته باشند تا روزی به یادماندنی در کیش داشته و گردشگران با خاطره‌ای خوش کیش را ترک کنند.
رئیس جامعه بازاریان با اشاره به تامین جوایز همایش پیاده روی که در آستانه روز کیش برگزار می شود، توسط جامعه بازاریان ادامه داد: برنامه ریزی‌ها در حال انجام است و بی تردید بازارها و بازاریان در این روز خاص نقش پررنگی خواهند داشت.
وی با تاکید بیان اینکه تلاش‌ها برای معرفی کیش تا به امروز کافی نبوده است افزود: ما باید تلاش کنیم تا روز کیش را به عنوان یک روز مهم و ملی در فرهنگ ایرانی تثبیت کرده و سپس برای بین‌المللی کردن آن گام برداریم تا روز کیش در جهان شناخته شود.
سادات نجفی با تقدیر از ابتکار خلاقانه دکتر انصاری لاری در نامگذاری یک روز ویژه به نام کیش تاکید کرد: مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش با بیان طرح‌های خلاقانه و نو زمینه را برای تحولی بزرگ در کیش فراهم ساخته است.
وی با تاکید براینکه تمام ساکنان جزیره کیش و همه کسانی که به کیش علاقه دارند باید در اجرای بهینه این طرح بزرگ و مهم مشارکت کنند خاطر نشان کرد: روز کیش کودک نوپایی است که نیاز به حمایت برای معرفی و شناخته شدن دارد؛ به همین دلیل باید از تمامی ابزارهای روز به ویژه فضای مجازی برای جلب مشارکت کیشوندان استفاده کینم تا کمکی در شناخت هر چه سریعتر این روز در سطح ملی شود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/37463/رئیس-جامعه-بازاریان-و-بازرگانان-کیش-مطرح-کرد
بستن   چاپ