اخبار محرمانه
پسر خاله عاشق پیشه در یک قدمی محاکمه
يکشنبه 14 مرداد 1397 - 08:47:09
اخبار محرمانه - پسرعاشق پیشه وقتی فهمید دخترخاله‌اش توسط شوهر بداخلاقش کتک می‌خورد او را کشت و جسد مقتول را به آتش کشید تا راز جنایتش پنهان بماند.
به گزارش مشرق، این جنایت دو سال پیش اتفاق افتاد. کارآگاهان ابتدا به بازجویی از همسر این مرد جوان پرداختند و فرشته گفت: آن روز بعد از ظهر همسرم سیاوش به من گفت می‌خواهد سری به مادرش بزند و از خانه بیرون رفت. شب قرار بود من و شوهرم به مهمانی برویم ولی هنگام غروب هر چه به او زنگ زدم دیدم گوشی‌اش خاموش است.
بیشتر بخوانید:
قاتل پیرزن را شناسایی کنید +عکس
اما مستاجر این مرد گم شده در تحقیقات جنایی گفت: من و سیاوش داشتیم در حیاط خانه کاری انجام می‌دادیم که مردی به خانه آمد و هر دو با ماشین سیاوش از خانه بیرون رفتند.
یک روز بعد مأموران خودروی سوخته سیاوش را در حالیکه جسدش داخل آن بود پیدا کردند و ضمن تحقیق پی بردند که فرشته همسر مقتول با پسرخاله خود به نام هاشم از طریق پیامک با هم در ارتباط هستند. این جوان توسط پلیس دستگیر شد و در جریان بازجویی گفت: من عاشق دخترخاله‌ام فرشته بودم و او را دوست داشتم. وقتی فهمیدم شوهرش او را کتک می‌زند خیلی ناراحت ‌شدم.
یک روز وقتی فرشته گفت شوهرش او را کتک زده و از خانه بیرونش انداخته است خیلی عصبانی شدم و تصمیم به قتل شوهرش گرفتم. روز بعد با دوستم مشروب خوردیم و من به خانه شوهر دخترخاله‌ام رفتم او را از خانه بیرون کشیدم و در یک فرصت مناسب با ضربات چاقو زدم. بعد هم با بنزینی که در ماشین بود جسدش را به آتش کشیدم که هم ماشین سوخت و هم جسد مقتول از بین رفت.
سپس مأموران برای به دست آوردن اطلاعات بیشتری از اعضای خانواده فرشته به بازجویی پرداختند. برادر فرشته گفت: خواهرم و شوهرش با هم اختلافات شدیدی داشتند و این مرد جوان خواهرم را کتک می‌زد آنها دو فرزند داشتند اما اصلاً با هم کنار نمی‌آمدند چند بار سعی کردیم آنها را با هم آشتی بدهیم اما فایده‌ای نداشت. از فرشته خواستیم چند روزی شوهرش را به حال خودش رها کند تا شاید رابطه شان خوب شود تا این‌که شوهرش به قتل رسید.
از سوی دیگر فرشته در بازجویی گفت: من و سیاوش با هم اختلاف داشتیم اما من هیچ وقت به پسرخاله‌ام هاشم نگفتم شوهرم را بکشد پسرخاله‌ام از من خیلی جوان‌تر بود با این حال عاشق من شده‌ بود و به من می‌گفت شوهرت قدر تو را نمی‌داند.
شوهرم بچه‌ها را هم کتک می‌زد و این موضوع من را خیلی ناراحت می‌کرد. یک روز قبل از جنایت بود که شوهرم من و بچه‌ها را کتک زد و از خانه بیرون انداخت من هم خیلی ناراحت شدم و موضوع را به پسرخاله‌ام گفتم و اوهم پیشنهاد کرد شوهرم را با سم بکشم ولی من قبول نکردم. اصلاً جرأت این کار را نداشتم.
با تکمیل تحقیقات اولیه سرانجام کیفرخواست علیه هاشم به اتهام قتل عمدی و آتش زدن جسد قربانی و فرشته به اتهام معاونت در قتل عمدی صادر شد که قرار است این دو متهم در شعبه 7 دادگاه کیفری تهران محاکمه شوند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/3800/پسر-خاله-عاشق-پیشه-در-یک-قدمی-محاکمه
بستن   چاپ