اخبار محرمانه
افزایش بیش از پیش همکاری های پزشکی بین استان فارس و جزیره کیش
چهارشنبه 23 آبان 1397 - 21:46:16
اخبار محرمانه - رئیس هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیمارستان کیش بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر محمدباقر خسروی رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس هیأت علمی این دانشگاه از کلینیک و بخش های درمانی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش بازدید کرد و پس از آن طی جلسه ای با مسئولان ومدیران بیمارستان کیش جهت تقویت همکاری بین دو مرکز و برنامه ریزی های لازم به بحث و تبادل نظر پرداخت.
دکتر خسروی پس از بازدید از بخش ها و فضاهای درمانی بیمارستان کیش طی نشستی با مدیران بیمارستان کیش اعلام آمادگی کرد تا جهت همکاری بیش از پیش بین دانشکده پزشکی شیراز و بیمارستان کیش اقدامات لازم صورت گیرد.
دکتر محمد امین افراسیابی معاون فنی بیمارستان گفت: همکاری های بین پزشکان عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز و بیمارستان کیش با توجه به بالا بودن سطح علمی اساتید این دانشگاه، علاوه بر بحث افزایش کیفی ارائه خدمات درمانی به مردم کیش و گردشگران ، به مطرح شدن بیمارستان کیش به عنوان یکی از مراکز ویژه خدمات درمانی در کشور نیزکمک می کند.
وی افزود: امیدواریم با حضور فعال پزشکان فوق تخصص استان فارس در کیش و یاری گرفتن از پتانسیل های پزشکی اساتید دانشگاه شیراز، بیمارستان کیش درزمینه گردشگری سلامت درحوزه های داخلی و خارجی بتوانیم خدماتی را که تاکنون دراین بیمارستان ارائه نمی شده است، ارائه دهیم.
گفته می شود بین سازمان منطقه آزاد کیش و دانشگاه علوم پزشکی شیراز تفاهم نامه همکاری وجود دارد که مدیران بیمارستان کیش با احیای آن و بهره گیری از بندهای مندرج در آن درصدد هرچه بهتر شدن ارائه خدمات درمانی در بیمارستان کیش هستند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/40245/افزایش-بیش-از-پیش-همکاری-های-پزشکی-بین-استان-فارس-و-جزیره-کیش
بستن   چاپ