اخبار محرمانه
خبرهاي درگوشي
15آبان 1394 - 1:40:00 PM

-          يک گوينده صدا و سيما بعد از سالها سابقه کار به دليل ممنوع فعاليت شدن ايران را ترک و به امريکا مهاجرت کرد .... با ظاهر ميني ژوپ در امريکا ظاهر شد !!!

-          جنجال تازه در روابط آمريکا و اسرائيل/جان کربي، سخنگوي وزارت خارجه آمريکا، روز پنج‌شنبه 14 آبان گفته است، اظهارات مشاور جديد رسانه‌اي بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي درباره باراک اوباما، رئيس‌جمهور و جان کري وزير خارجه اين کشور «آزار دهنده و ناراحت‌کننده» است

-          احمدي نژاد از طريق سايت آپارات به فضاي رسانه‌اي باز مي‌گردد؟/اين وعده‌اي است که رضا رشيدپور در حاشيه گفتگوي آخر خود که امروز منتشر مي‌شود داده است.

-          فرانسه درحال اعزام ناو هواپيمابر شارل دوگل، بزرگ ترين کشتي جنگي‌ اين کشور، براي پيوستن به نبرد عليه داعش در سوريه و عراق است تا هواپيماهاي فرانسوي بتوانند در زماني کوتاه‌تر ي حملات خود را انجام دهند. شارل دو گل که تنها ناو هواپيمابر فرانسه و ناو سرفرماندهي نيروي دريايي اين کشور است قادر به حمل 40 هواپيما و هلي کوپتر و پشتيباني از روزانه 100 پرواز است.

-          چهار ماهيگير ايراني در جريان عمليات نيروهاي امنيتي در سومالي از دست دزدان دريايي آزاد شده اند. يک مقام امنيتي در سومالي گفته است که اين مردان عليرغم اين مخمصه "سالم" هستند، و افزود که تبهکاران همچنان 9 نفر از گروگان ها را در اختيار دارند که تصور مي‌شود ايراني باشند.


http://www.SecretNews.ir/fa/News/420/خبرهاي-درگوشي
بستن   چاپ