اخبار محرمانه
برگزاری کارگاه اصول و فنون مصاحبه در کیش
چهارشنبه 30 آبان 1397 - 22:26:35
اخبار محرمانه - دوره آموزشی " اصول و فنون مصاحبه " با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این دوره دو روزه که صبح چهارشنبه 30 آذر در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، خبرنگاران و اصحاب رسانه های مختلف محلی جزیره کیش با روش های انجام مصاحبه های خبری ، رادیویی و تلویزیونی آشنا شدند.
دکتر احمد توکلی مدرس این دوره با تاکید بر اهمیت آشنایی روزنامه نگاران و خبرنگاران بامراحل مختلف یک مصاحبه اصولی گفت: ، آشنایی با موضوع مصاحبه و انجام تحقیقات لازم برای کسب اطلاعات ضروری برای تهیه سوالات هدفمند در روند یک مصاحبه بسیار ضروری است.
وی باتاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید با مطالعه مستمر سطح اطلاعات و معلومات خود را ارتقاء دهند افزود: هوشمندی مصاحبه شونده برای یک شروع جذاب انگیزه مخاطب را برای همراهی با جریان مصاحبه قوت می بخشد.
سوژه یابی ، انتخاب محورهای مختلف برای یک مصاحبه خلاق ، چگونگی انتخاب سوالات کاربردی ، شروع جذاب، سوالات میانی و پایان طلایی ، انواع روش های مصاحبه ، مدیریت زمان ، ازجمله مواردی بود که در نخستین روز این دوره مطرح شد.
این دوره آموزشی از ساعت 9 صبح آغاز و تا 13 دقیقه ادامه داشت. دومین و آخرین روز این دوره پنج شنبه اول آذر نیز در همین ساعت آغاز خواهد شد.
لازم به ذکر است سازمان منطقه آزاد کیش در ماه های اخیر با هدف ارتقاء سطح کیفی اخبار در رسانه های محلی و استاندارد سازی روش های تنظیم خبر در رسانه های مختلف در جزیره کیش دوره های آموزشی متعددی را با حضور اساتید مطرح کشور برگزار کرده است.
گفتنی است دکتر احمد توکلی مدرس این دوره که مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته مدیریت رسانه از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی اخذ کرد است از دهه شصت تاکنون سمت های مختلفی از سردبیری، مدیر اجرایی و مدیر مسئولی در روزنامه‌های ایران، ایران ورزشی، جمهوری اسلامی، خبرگزاری شانا، تهران امروز، همشهری و تهران تایمز داشته‌است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/42449/برگزاری-کارگاه-اصول-و-فنون-مصاحبه-در-کیش
بستن   چاپ