اخبار محرمانه
اعتراف توئیتر به یک اشتباه مهم
يکشنبه 25 آذر 1397 - 18:33:37
اخبار محرمانه - به گزارش گرداب ، چند ساعت بعد از دستگیری "سزار سایوک" به اتهام ارسال بمب هایی برای تعدادی از منتقدان سرشناس دونالد ترامپ، توئیتر از عدم تعلیق دو حساب کاربری متعلق به این فرد اظهار تاسف کرد.
خبر دستگیری این فرد توسط کریستوفر ورای رئیس اف بی آی اعلام شد. به محض شناسایی این فرد و اعلام هویت وی کاربران اینترنت را برای یافتن اطلاعاتی در مورد وی جستجو کردند.
در نتیجه این جستجوها یکی از حساب های کاربری متعلق به این فرد توسط عموم شناسایی شد. در این حساب کاربری تصاویر و ویدئوهایی از فرد یادشده وجود داشت که وی را در حال راهپیمایی به نفع دونالد ترامپ نشان می داد.
وی در برخی از پست های خود در شبکه های اجتماعی نیز افراد مختلفی را تهدید کرده بود. وی برخی از بمب های خود را برای افرادی که آنها را تهدید کرده بود، ارسال کرده بود.
از جمله این افراد می توان به راشل ریچی اشاره کرد که در حساب توئیتر خود تصویری از تهدیدات سایوک بر علیه خود را به نمایش گذاشته بود. وی قبلا این موضوع را به تویئتر هم اطلاع داده بود. اما توئیتر از وی خواسته بود واکنشی نشان ندهد.
حالا و بعد از دستگیری این فرد توئیتر از اینکه در همان زمان حساب کاربری این فرد را تعلیق نکرده اظهار تاسف کرده و این کاررا اشتباه دانسته است. در بیانیه توئیتر در این زمینه امده است: این فرد در همان زمان قوانین ما را نقض کرده بود و باید با وی برخورد می شد. این شرکت قول داده در این زمینه تحقیق کند.
منبع: خبرگزاری فارس

http://www.SecretNews.ir/fa/News/48732/اعتراف-توئیتر-به-یک-اشتباه-مهم
بستن   چاپ