اخبار محرمانه
برگزاری مستمر دوره های آموزشی با هدف ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری
دوشنبه 3 دي 1397 - 01:16:20
اخبار محرمانه - با هدف ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری دوره های آموزشی هر هفته در کیش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، درپی برنامه ریزیهای انجام شده برای ارتقاء کیفیت خدمات دهی در بخش های گردشگری و به منظور جلب رضایت گردشگران وتبدیل کیش به پایلوت گردشگری کشور با خدمات دهی استاندارد ، سمینارها و دوره های آموزشی به صورت مستمر به همت معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش درحال برگزاریست.
این دوره های آموزشی از اوایل مهرماه آغاز و تا کنون 10 دوره آموزش مهارت های ارتباطی وآداب تشریفات و 5 سمینار ویژگی های مدیر حرفه ای رستوران و وظایف آن برای کارکنان، بهره برداران ومدیران رستوران ها ومراکز پذیرایی کیش برگزار شده است .
همچنین در دوره آموزش مهارت های ارتباطی وآداب تشریفات تاکنون 588 نفر از کارکنان مراکز پذیرایی و در سمینارهای ویژگی های مدیرحرفه ای رستوران ووظایف آن 170بهره بردار و مدیر مرکز پذیرایی آموزش دیده اند.
کسب رضایتمندی بالای 85 درصد در خصوص نحوه برگزاری، تخصص ونحوه آموزش مدرسین دوره ها و محتوای ارائه شده از نقاط قوت این دوره ها است که با روند روبه افزایش استقبال شرکت کنندگان مواجه شده است.
گفتنی است پس از اتمام آموزش ها به تمامی فعالان در مراکز پذیرایی کیش، آموزش دیگر جوامع گردشگری کیش در دستور کار معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش قراردارد.
یادآور می شود میزان اثرگذاری این دوره ها در ارتقاء سطح خدمات دهی نیز از سوی متخصصان وکارشناسان گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در حال بررسی است و پس از اتمام دوره ها این اطلاعات با تحلیل شاخص ها ارائه خواهد شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/51183/برگزاری-مستمر-دوره-های-آموزشی-با-هدف-ارتقاء-کیفیت-خدمات-گردشگری
بستن   چاپ