اخبار محرمانه
برگزاری دوره آموزشی ویژه مدرسین پارک های آبی کشور در جزیره کیش
دوشنبه 3 دي 1397 - 18:46:54
اخبار محرمانه - کلاس های آموزش مدرسین ملی پارک های آبی، ویژه بانوان و آقایان با حضور مدرس ارشد فدراسیون نجات غریق جهانی در کیش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پس از امضاء تفاهم نامه فی ما بین موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با فدراسیون نجات غریق و غواصی در خصوص میزبانی دوره های ملی و بین المللی نجات غریق و غواصی در تیرماه 97، با هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده، از 15 تا 22 دی ماه جاری، جزیره کیش میزبان دوره مدرسی ملی پارک های آبی ویژه بانوان و آقایان می باشد.
این دوره به همت هیئت نجات غریق و غواصی و مساعدت موسسه ورزش و تفریحات سالم با همکاری پارک آبی اوشن با حضور بیش از 120 نفر نجات غریق درجه دو و یک از 31 استان کشور و دو منطقه آزاد کیش و قشم با حضور مدرس ارشد ILS ( فدراسیون نجات غریق جهانی) افشین کثیرمعلم در سالن اجلاس ابن سینا مرکز همایش های بین المللی کیش و پارک آبی اوشن برگزار می شود و در پایان شرکت کنندگان گواهینامه مدرسی پارک های آبی دریافت می کنند.
شایان ذکر است کیش با سابقه برگزاری اولین دوره کلاس های داوری ملی نجات غریق ،مسابقات قهرمانی کشور (اعزامی به مسابقات جهانی استرالیا) ،برگزاری بیش از 80 دوره آموزش غواصی ، دارا بودن پارک آبی اوشن و اشتغال بیش از 80 منجی غریق و دیده بان میزبان این دوره آموزشی شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/51282/برگزاری-دوره-آموزشی-ویژه-مدرسین-پارک-های-آبی-کشور-در-جزیره-کیش
بستن   چاپ