اخبار محرمانه
جزئیات دیدار جهانگیری با اقتصاددانان
چهارشنبه 5 دي 1397 - 05:39:21
اخبار محرمانه - معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت برای حل چالش‌های کشور راهکارهای علمی و روش‌مند را دنبال می‌کند.
به گزارش مشرق ، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در چهارمین جلسه دیدار با جمعی از اقتصاددانان جوان کشور ضمن اشاره به برخی مشکلات و چالش های پیش روی کشور، بر عزم دولت برای حل این مشکلات و حرکت در مسیر توسعه ایران با کمک جوانان و از طریق راهکارهای روش‌مند و علمی و نیز تعامل و همکاری با همه قوا و نهادهای مختلف کشور تاکید کرد.
معاون اول رییس جمهور ضمن استقبال از نقدهای سازنده اقتصاددانان جوان، از آنان خواست پیشنهادات و راه حل های قابل اجرای خود را برای حل مسائل و چالش های کشور به دولت ارائه دهند.
بیشتر بخوانید:
سرچشمه افزایش نقدینگی بودجه خود دولت است
استقبال دولت از رویکرد قوه قضاییه در تشدید مواجهه با جرایم اقتصادی
وی هدف از برگزاری جلسات گفتگو با اقتصاددانان و دریافت نظرات نیروهای متخصص جوان را پر کردن شکاف میان دانشگاه و با بخش اجرایی کشور عنوان کرد و از وزرا و سایر مسئولان خواست تا از نظرات جوانان صاحب نظر در حوزه های مختلف استفاده کنند.
در این جلسه که بیش از 2 ساعت به طول انجامید، اقتصاددانان جوان حاضر در جلسه که از فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر داخلی و خارجی بودند، انتقادات و پیشنهادات خود در حوزه های مختلف اقتصاد را با معاون اول رییس جمهور در میان گذاشتند و سیاست های دولت در حوزه انرژی و راهکارهای پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
این اقتصاددانان همچنین انتقادات و پیشنهاداتی نسبت به سیاست های دولت در خصوص بازار انرژی مطرح کردند و راهکارهایی برای بهینه سازی بازار انرژی ارائه دادند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/51602/جزئیات-دیدار-جهانگیری-با-اقتصاددانان
بستن   چاپ